skip to Main Content

Jak založit a spravovat firemní profil na Facebooku

Už dávno jsou pryč časy, kdy Facebook používala jen hrstka největších firem. Dnes se jedná o marketingový nástroj, který vám pomůže vybudovat si důvěrný vztah s vašimi současnými zákazníky, ale i přilákat nové. Tato sociální síť nabízí spoustu byznysových příležitostí, které by bylo škoda nevyužít. Obzvlášť proto, že se na Facebooku pohybuje přes 45 % Čechů.

Chcete je oslovit se svou nabídkou a podpořit své podnikání? Založte si firemní profil podle našeho návodu a začněte s ním aktivně pracovat.

Přečíst celý článek
Založte si firemní profil na LinkedIn.

Založení firemního profilu na LinkedIn krok za krokem

LinkedIn je profesní sociální síť. To znamená, že se sem lidé nechodí primárně bavit, ale spíše vzdělávat a diskutovat o pracovních příležitostech, zkušenostech i zájmech. Na LinkedIn by měl mít svůj účet každý, kdo si chce rozšiřovat obzory, virtuálně poznávat lidi s podobnými profesními zájmy, oslovovat napřímo potenciální klienty a případně čas od času hledat kvalitní a spolehlivé zaměstnance. Právě z těchto důvodů jsme tam i my.

Přečíst celý článek
Back To Top