skip to Main Content
Kniha Začněte s obsahovým marketingem.

Nová příručka, která za pouhou hodinu může zcela změnit váš marketing

S obsahovým marketingem to není záležitost na jednu noc. Bude od vás vyžadovat dlouhodobý vztah, kterému věnujete dostatek času, úsilí a mnohdy i nákladů. Sladce se vám za to odmění. Díky němu předběhnete konkurenci, posílíte svou značku a přiblížíte se zákazníkům, kteří ve vás získají důvěru. Jako u každého vztahu ale musíte vědět, jak na to. Ten správný recept najdete v naší příručce „Začněte s obsahovým marketingem“, která právě přišla z tiskárny a voní novotou.

Přečíst celý článek
Karel Dytrych na Kafi a marketingu.

Kafe a marketing s Karlem Dytrychem o vztahu se zákazníkem

Při příležitosti dalšího Kafe a marketingu usedl na gauč vedle Pepy Řezníčka Karel Dytrych z Freelo.cz. Rozpovídal se o tom, jak jeho SaaS aplikace (software jako služba) pomáhá firmám po celé ČR a o problémech, které musí firma řešit, když chce expandovat do zahraničí. Základem úspěchu Freela je podle Karla vztah se zákazníkem – ten si snaží vytvořit i pravidelnou tvorbou podcastů a webinářů. Diskuze tentokrát proběhla mimo záznam, pokud byste se jí chtěli v budoucnu také zúčastnit, za pár dnů zveřejníme další termín Kafe a marketingu, tak nás sledujte na FB.

Přečíst celý článek
Věty, které neradi slyšíme od klientů.

10 vět, které neradi slyšíme od klientů – a co bychom si přáli slyšet

Agentury versus klienti. Dva rozdílné světy, které se mnohdy nechápou. Na vině je většinou nejasná komunikace na obou stranách. I proto jsem ve Včelišti požádala projektové manažery, obsahové stratégy, SEO specialisty, copywritery i grafiky a společně jsme sepsali 10 vět, které neradi slyšíme od klientů, a co bychom místo nich slyšeli raději.

Přečíst celý článek
Záznam Kafe a marketingu s Danielem Višňákem.

Kafe a marketing s Danielem Višňákem o využití marketingu pro e-shopy

První poprázdninové Kafe a marketing je za námi. Na čestné místo na gauči se tentokrát usadil Daniel Višňák, který vybudoval online obchod x-trenink.cz a dnes stojí za projektem eshoprestart.cz. V něm pomáhá různým e-shopům při cestě k úspěchu. Jeho hlavním mottem je, že musíte věci dělat jinak než ostatní. A i tom se rozpovídal ve Standard Cafe na Praze 1. Jak probudit v návštěvnících e-shopu emoce? Jak se odlišit od ostatních e-shopů? To se dozvíte ve videu nebo i audiozáznamu.

Přečíst celý článek
Back To Top