skip to Main Content
3 zásady pro psaní e-mailů, s nimiž budete efektivnější.

3 zásady při psaní e-mailů. Znáte tyto efektivní metody?

Cílem každého e-mail marketéra je posílat e-maily, které prodávají. Toho ale jen těžko dosáhnete, pokud se do jejich tvorby pustíte „na autopilota“. K psaní úspěšných e-mailů přitom hned nemusíte být profesionální copywriter. Stačí znát některé efektivní metody, které vám pomohou odstranit obvyklé nedostatky.

Přečíst celý článek
Milujeme infografiky – 12 nejlepších z 2. poloviny roku 2017.

Milujeme infografiky: přehled nejlepších 12 infografik posledních 6 měsíců

Konec roku je opět tady a s ním i pořádná dávka infografik, které jsme pro vás po celý půlrok shromažďovali na dvou webech: ty české (a občas i slovenské) najdete na ČeskéInfografiky.cz, anglické z celého světa pak na NejInfografiky.cz. Spolu s tím spravujeme Pinterest účet, kde najdete další zajímavé infografiky ze světa i z Česka, a kdybyste pořád neměli dost, zavítat můžete také na naši FB stránku, kde najdete další povedené infografiky.

Přečíst celý článek
Jak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat?

Jak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat (přednáška z veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz podcast 36

V dnešním podcastu, který vznikl záznamem přednášky z veletrhu Marketing Mix 2017, vám Josef Řezníček prozradí, jak začít s obsahovým marketingem, který bude skutečně prodávat, a uvede také několik příkladů z praxe. Spolu s Josefem se podíváme dále na to, jak díky obsahu vhodnému pro různé nákupní fáze oslovit zákazníky dřív než konkurence, jak na zákazníka získat kontakt a jak s ním poté pracovat. Na závěr vám Josef řekne, jaké největší chyby se v praxi vyskytují a kolik času a peněz vás mohou stát.

Přečíst celý článek
Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

„Hledali jsme prostředek, jak se vyhnout ztrátovému konkurenčnímu boji.“ Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

Obsahový marketing s úspěchem využívá více a více českých společností. Jednou z takových je i skupina Carbounion, která českým domácnostem i velkoodběratelům dojednává dodávky plynu a elektřiny. S content marketingem soustavně pracuje od prosince 2016; od té doby organická návštěvnost jejich webu téměř 14krát vzrostla. 40,7 % obratu z webu generuje přímá návštěvnost – ta samotná vzrostla za poslední rok více než 15krát.

Přečíst celý článek
Back To Top