Případová studie – Ascentor
V následující případové studii si představíme, jak získala společnost Ascentor nové obchodní příležitosti díky kvalitnímu obsahovému marketingu.
V následující případové studii si představíme, jak získala společnost Ascentor nové obchodní příležitosti díky kvalitnímu obsahovému marketingu.
Česká republika rozhodně není e-bookovou velmocí. Přesto u nás postupně nějaké elektronické knížky vznikají a my bychom vám dnes v následujícím včelím článku rádi představili seznam těch nejzajímavějších, které jsme za poslední dobu objevili. Některé z nich jsou zdarma, některé získáte za pár korun.
V srpnu jsme měli naplánováno pokrýt další témata týkající se obsahového marketingu. Myslím, že se nám to povedlo, a vy se tak můžete těšit na další nové články, které budeme publikovat v průběhu září.
Kromě článků o obsahovém marketingu se do našeho blogu na přelomu července/srpna zapojila také copywriterka Vendula. Podle vašich reakcí se vám tato změna docela líbí, takže budeme v průběhu této činnosti pokračovat i nadále. Pojďme se nyní společně mrknout, co jsme v srpnu napsali. Třeba nějaký článek unikl vaší pozornosti. Teď máte ideální příležitost si vše přehledně připomenout a k článkům se pohodlně vrátit.