Umělá inteligence neustále mění pravidla hry a přináší nové výzvy, jiná témata jsou naopak nadčasová…
Připojte se k prvním zájemcům o e-book týkající se obsahového marketingu
Zajímáte se o obsahový marketing, ale stále vám chyběla pořádná publikace v češtině? Už několik měsíců pro vás připravujeme rozsáhlý e-book o obsahovém marketingu a teď máte jedinečnou příležitost se předem přihlásit k jeho odběru. Co všechno se po přečtení naší knížky dozvíte?
Obsahový marketing je jednou z nejefektivnějších dlouhodobých strategií online marketingu a vám jeho znalost přinese dlouhodobě udržitelnou marketingově promyšlenou cestu propagace vaší firmy či produktu. Víte, jaké jsou jeho hlavní výhody obsahového marketingu a proč byste si měli naši knížku přečíst jako první a dnes rezervovat?
- Obsahový marketing je založen na příjemném principu propagace, který zákazníky neodrazuje od finálního nákupu.
- Získáte cenné poptávky efektivněji. Utratíte za ně ve výsledku méně peněz.
- Odlišíte se od konkurence, která na internetu „spí“ a pasivně čeká na poptávky.
- Zlepšíte konverzní poměr, návratnost i všechny ostatní procesy ve firmě.
- Doba se mění a s ním i způsob nákupního procesu. Chcete-li být v zákazníkově pozornosti dřív, než se rozhodne nakoupit, tak obsahový marketing je správná volba.
Náš připravovaný e-book o obsahovém marketingu vyjde letos na podzim. A mimo jiné se v něm dozvíte:
- Jak vybrat vhodné autory.
- Jak vyhodnocovat úspěšnost.
- Seznámíte se základními procesy obsahového marketingu.
- Naučíme vás tvořit obsahový kalendář.
- …ale i připravit kvalitní obsahovou strategii.
- Nevynecháme popis tvorby person nebo volbu vašeho „tone of voice“.
- Snažili jsme se v něm pokrýt všechna důležitá témata týkající se obsahového marketingu…
Tyto a desítky dalších podrobných a praktických informací se dočtete v našem novém e-booku. Zaregistrujte se k jeho odběru ještě dnes a po jeho vydání vám přijde rovnou zdarma na e-mail, který jste zadali při registraci.
Aktualizace: Místo e-booku jsme nakonec vydali rozsáhlejší publikaci s názvem „Obsahový marketing – Nakrmte internet svým obsahem“, viz sekce Publikujeme.
0 komentářů k zobrazení