skip to Main Content
Jak správně vytvořit persony.

Tvoříme persony pro obsahový marketing

Součástí úvodní fáze příprav obsahového marketingu by měla být i tvorba person. Persona v kontextu obsahového marketingu je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vhodným konzumentem našeho obsahu či vhodným zákazníkem našeho podnikání. Persony si můžeme představit jako profily lidí, pro které budeme náš obsah psát. Bližší definici tohoto marketingového pojmu si přečtěte v našem slovníku. V tomto článku se podíváme na to, proč je vytvoření person důležité, jak je vytvořit a s čím vám profily pomohou.

Přečíst celý článek

Novoroční předsevzetí: obout se do obsahového marketingu. Máme pro vás návod, jak ho dodržet!

Mezi nejčastější novoroční předsevzetí patří hubnutí nebo konec kouření. Takové sliby tady nevyřešíme. Pokud jste ale už minulý rok koketovali s obsahovým marketingem a zařekli se, že s ním letos začnete, jen ještě nevíte, jak ho odstartovat a úspěšně v něm pokračovat, pak jste…

Přečíst celý článek
Back To Top