Matt Cutts: Odkazy z widgetů by měly být „nofollow“
Matt Cutts, šéf antispamového týmu Google, před několika dny oznámil, že zpětné odkazy z widgetů, které se vkládají přes embed kód, by měly být opatřeny atributem „nofollow“.
Jako důvod ve svém videu uvádí, že uživatelé widgetů přes odkaz vložený spolu s doplňkem často předávají PageRank jeho autorovi, aniž by si toho byli vědomi.
33 tipů pro tvorbu zajímavých druhů obsahu
Infografika „15 prvních SEO kroků při tvorbě nové stránky“
Infografika „Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu v číslech“
Včeliště pro vás připravilo infografiku na téma: Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu. Dozvíte se, kdo je nejpilnějším a kdo nejpopulárnějším blogerem v ČR.
Hodnoceny byly osobní blogy podle několika parametrů. Pokud vám v žebříčcích někdo chybí, napište ho do komentáře. Příští kolo ho doplníme. Díky za pomoc. Pokud se vám naše infografika bude líbit, tak ji sdílejte.
Download this infographic.
Placená a neplacená reklama a investice do ní
V dnešní jednoduché infografice jsem znázornil, kolik bude pravděpodobně utraceno za placenou reklamu (PPC, banner…) a kolik návštěvnosti ve skutečnosti přinese v porovnání s neplacenou reklamou (SEO, RSS, sociální média…). Myslím, že skutečnost je alarmující. Firmy nevědí, jak dělat neplacený internetový marketing, který jim může přinést mnohem více relevantních návštěvníků.