skip to Main Content

Jak propagovat vaši infografiku?

Infografika je poutavý způsob, jak vizuálně předat určité informace čtenářům bez nutnosti dlouhého čtení. Jde vlastně o obrázek plný grafů, popisků a nadpisů. Infografika je obsah jako každý jiný. Její propagace se tedy bude v mnoha ohledech shodovat například s propagací článků. Ale díky své grafické formě je možné využít několika odlišných způsobů, na které se podíváme v tomto textu.

Přečíst celý článek

Matt Cutts: Odkazy z widgetů by měly být „nofollow“

Matt Cutts, šéf antispamového týmu Google, před několika dny oznámil, že zpětné odkazy z widgetů, které se vkládají přes embed kód, by měly být opatřeny atributem „nofollow“.

Jako důvod ve svém videu uvádí, že uživatelé widgetů přes odkaz vložený spolu s doplňkem často předávají PageRank jeho autorovi, aniž by si toho byli vědomi.

Přečíst celý článek

Infografika „15 prvních SEO kroků při tvorbě nové stránky“

Připravili jsme pro vás další zajímavou infografiku na téma: 15 prvních SEO kroků při tvorbě nové stránky. V dubnu jsme celý měsíc psali články na jednotlivé body z dnešní infografiky, pamatujete? Všechny články si můžete snadno dohledat zde na blogu.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek

Infografika „Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu v číslech“

Včeliště pro vás připravilo infografiku na téma: Nejaktivnější české blogy o internetovém marketingu. Dozvíte se, kdo je nejpilnějším a kdo nejpopulárnějším blogerem v ČR.

Hodnoceny byly osobní blogy podle několika parametrů. Pokud vám v žebříčcích někdo chybí, napište ho do komentáře. Příští kolo ho doplníme. Díky za pomoc. Pokud se vám naše infografika bude líbit, tak ji sdílejte.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek
reklama

Placená a neplacená reklama a investice do ní

V dnešní jednoduché infografice jsem znázornil, kolik bude pravděpodobně utraceno za placenou reklamu (PPC, banner…) a kolik návštěvnosti ve skutečnosti přinese v porovnání s neplacenou reklamou (SEO, RSS, sociální média…). Myslím, že skutečnost je alarmující. Firmy nevědí, jak dělat neplacený internetový marketing, který jim může přinést mnohem více relevantních návštěvníků.

Přečíst celý článek
Back To Top