skip to Main Content
Jak naplnit e-shop obsahem

Jak na e-shop, který zákazníkům přiroste k srdci? Naplňte ho skvělým obsahem

E-shopů je na české scéně nespočet. Kolik je ale skvělých e-shopů – těch, na které se rádi vracíte? Na kterých nakupujete s dobrým pocitem, že jste podpořili sympatickou a smysluplnou značku? Nedivíme se, pokud vám na ně stačily prsty jedné ruky. Víme ale, jak se mezi ně může zařadit i váš e-shop.

Přečíst celý článek
stránka o nás kontakt

Co by měly obsahovat stránky: Úvod, Kontakt a O nás

V tomto článku bych vám rád popsal, co by měly obsahovat důležité stránky „Úvod“, „Kontakt“ a „O nás“. Záměrně jsem zvolil tyto tři strany. Jejich koncept je totiž ve většině případů podobný. Pomáhají vašim čtenářům zjistit, kde se nacházejí, jak vás kontaktovat a kdo za webovou stránkou stojí. Jsou-li tyto stránky ve struktuře lehce dohledatelné a váš web návštěvníky zaujal, můžete díky nim získat řadu zajímavých zákazníků. Až článek dočtete, měli byste vědět, jaké informace je vhodné v sekcích uvádět. Rád bych vám také naznačil, na jaké otázky byste jejich obsahem měli návštěvníkům odpovědět.

Přečíst celý článek
Back To Top