skip to Main Content
komunikace

Tón komunikace v online marketingu a jeho vliv na emoce

V minulém článku jsme vám podrobněji nastínili využití person v různých formách online marketingu. Ruku v ruce s personami jde i o tón komunikace, o kterém jsme už také psali zhruba před půl rokem v našem seriálu o obsahovém marketingu. Dnešní článek na něj bude volně navazovat. Zkusíme se v něm na tón komunikace na internetu podívat podrobněji.

Persony a tón komunikace jsou totiž prostředky, které, když se je naučíte chápat a využít ve svůj prospěch, vám pomohou dlouhodobě budovat společnost, která bude klientům doslova šitá na míru. A to je to, co by mělo být v podnikání jedním z vašich hlavních cílů. Umění přizpůsobit se mysli vašich návštěvníků je úkolem moderního marketing (nejen na internetu).

Přečíst celý článek
Jak zvolit vhodný tón komunikace.

Jak zvolit vhodný tón komunikace

„Tone of voice“, česky asi nejlépe „tón komunikace“, je jedním z důležitých aspektů jakékoliv obsahové strategie. Rozvinutí vašeho vlastního, osobního tónu komunikace by mělo být sekundárním cílem každé obsahové strategie, případně obsahového marketingu vaší firmy jako celku. Než se ale pustíme do hlubšího popisu, bylo by dobré si ujasnit základní otázku.

Přečíst celý článek
Back To Top