skip to Main Content

Naše psychika a copywriting – 2. část – Tón komunikace

Věřím, že jste již četli náš minulý článek na blogu o přesvědčovacích technikách (nejen) v copywritingu. Téma psychologie a marketingu rozhodně nelze obsáhnout pouze jedním příspěvkem a dle vašich pozitivních reakcí vás zajímá. To nás samozřejmě těší a doufáme, že i vy budete mít radost z dnešního kousku.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 1. část

Dnes se dozvíte, jak psát přesvědčivé texty, které dokážou čtenáře vést a motivovat ke konkrétní akci. Pomůžou vám k tomu poslední vědecké poznatky týkající se lidské psychiky. Článek se bude líbit všem opravdovým zájemcům o copywriting. Volně navazuje na předchozí články o tónu komunikace a personách, které pro vás od ledna připravujeme. Možná jste dnes k nám zavítali poprvé nebo si potřebujete nějakou minulou část seriálu ujasnit. Na začátek tedy malé opakování toho, co jste si už mohli přečíst.

Přečíst celý článek

Shrnutí: 16 únorových článků na blogu Včeliště

Další měsíc roku 2014 je úspěšně za námi a s ním přichází i naše pravidelné měsíční shrnutí tvorby obsahu na blogu Včeliště. Tentokrát se jednalo o celkem 16 článků – neuteklo vám z nich něco? Pojďme si nyní společně ve zkratce připomenout, co jsme pro vás tentokrát na našem včelím blogu přichystali. A že byl tento měsíc opravdu pestrý, se přesvědčte sami.

Přečíst celý článek

Jednotlivé druhy tónu komunikace

Tón komunikace jsme si zde na blogu už představili, ale možná ne úplně dostatečně. Věnovali jsme se mu zatím pouze v několika článcích, a proto vás dnes čeká další díl z našeho seriálu na toto téma. V prvním článku jsme psali o tom, jakým způsobem tón komunikace zvolit. Uvažujete o tom, že si ho přečtete? Uvnitř textu na vás čekají tyto okruhy:

Přečíst celý článek

Ukázka rozdílného tónu komunikace v praxi

Pokud sledujete Včeliště pravidelně, pravděpodobně jste již zaregistrovali, že od nového roku rozjíždíme další sérii článků, tentokrát zaměřenou na tón komunikace a persony v online marketingu. Myslíme si totiž, že jsou tyto dvě techniky velice důležité, ale v České republice zatím málo využívané.

Tento článek vám ukáže, jak tón komunikace vypadá v praxi. Měl by vám být inspirací, abyste se nad vaším vlastním tónem komunikace sami zamysleli a třeba ho i upravili tak, aby více vyhovoval vaší cílové skupině.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 11 lednových článků na blogu Včeliště

V lednu jsme na blogu Včeliště publikovali celkem 11 článků. Tak, jako to děláme každý měsíc, vám i v dnešním souhrnném článku přinášíme jejich shrnutí. Tato shrnutí se budou hodit  především těm z  vás, kteří Včeliště nesledují pravidelně. Máte díky tomu nyní jedinečnou příležitost si přečíst, co vše u nás za minulý měsíc vyšlo za články a zda vám něco neuniklo. Jste připraveni? Pohodlně se usaďte a čtěte.

Přečíst celý článek
Back To Top