skip to Main Content

Co znamená lokalizace výsledků vyhledávání na Seznam.cz pro váš web?

Ti, kteří sledují blog fulltextového týmu vyhledávače Seznam.cz, si pravděpodobně všimli zajímavé novinky, kterou pro všechny uživatele, zatím ve fázi testování, vyhledávač připravil. Jde o lokalizaci výsledků vyhledávání podle toho, kde se nacházíte. Tedy zatím pouze pro výsledky z Firmy.cz a Počasí.cz. Co tato novinka znamená pro váš web a  kam může lokalizace na Seznamu vést?

Přečíst celý článek

Proč se vyplatí tvořit kvalitní obsah

1. března 1996 zazněla z úst Billa Gatese dnes již notoricky známá fráze „content is king“. Nejenže je tato fráze aktuální i v současném století, také obsah samotný je vnímán jako nejpodstatnější složka on-page optimalizace pro vyhledávače. Ne že by tomu tak dříve nebylo, ale v poslední době se v České republice o kvalitním obsahu mluví stále více v souvislosti s obsahovým marketingem, případně inbound marketingem.

Přečíst celý článek
Back To Top