skip to Main Content

Případová studie – Obsahová strategie s webináři měla o 91 % lepší výsledky

Webináře jsou jedním z druhů obsahu, který přímo přivádí cenné poptávky (angl. leady). V tomto ohledu patří mezi vysoce efektivní druhy obsahu, jako jsou jinak například e-booky nebo případové studie. Kromě toho, že je tento druh obsahu efektivní, je i relativně složitý na výrobu a její organizaci. 

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít