skip to Main Content
„Pište mi tam ty mezery!“ aneb kam se hodí mezerník a kam ne?

„Pište mi tam ty mezery!“ aneb kam se hodí mezerník a kam ne?

Že není na psaní mezer nic těžkého? Zajisté. Stačí zmáčknout jednu klávesu a o mezeru máte postaráno. Vše ale není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Při pročítání nejrůznějších internetových diskuzních příspěvků, tiskových zpráv a mnohdy i oficiálních prohlášení můžeme na problém typu „nesprávně napsaná nebo ignorovaná mezera“ narazit poměrně často.

Přečíst celý článek

Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu

Během června a prvních článků července jsme se seznámili se základy obsahového marketingu. Dozvěděli jste se, že obsahový marketing je především o důkladném plánování procesů. Výsledkem a zároveň srdcem či motorem obsahového marketingu je obsahová strategie. Nedávno jsme vám také poradili, jak byste měli postupovat při budování obsahového týmu a na co si dát pozor při výběru jeho základní složky – autorů. Co ale dál?

Přečíst celý článek

5 tipů, jak udržet soustředěnost během tvorby obsahu

Dnešní článek bych rád věnoval všem autorům, kteří jsou v obsahovém marketingu podle mého názoru nejvýznamnější složkou. Bez vás by kvalitní obsah nemohl vzniknout. Sám moc dobře vím, že tvorba obsahu není činnost snadná. Jsou to hodiny vysoce soustředěné práce, kdy dílo vzniká postupně – věta za větou. Ale ten pocit, že jsme po sobě něco zanechali a předali dál za to stojí. Nebo se pletu? Pojďme se v dnešním článku společně podívat na nástroje, které nám tvorbu obsahu usnadní.

Přečíst celý článek

Jak správně vybrat nové autory pro obsahový marketing?

Nejjednodušší cestou, jak zajistit vašim stránkám kvalitní obsah, je napsat si ho vlastními silami. Pokud ale nemáte schopnosti nebo čas ujmout se obsahového marketingu, musíte najít jiné vhodné autory, kteří vám s psaním pomohou. Pojďme se tedy v tomto článku podívat na to, jak vybrat a otestovat nové spolupracovníky, kteří přidají ruku k dílu.

Přečíst celý článek

Zdarma si stáhněte další šablony pro obsahový marketing

Obsahový marketing je, byl a bude především o plánování. A vy byste rozhodně plánovat měli, pokud se o něj zajímáte nebo jste ho už začlenili do vašich firemních procesů. Není nic krásnějšího, než usednout k počítači a přesně vědět, co vás čeká, komu píšete, jaký to má smysl a na co byste měli při tvorbě obsahu klást důraz. Kromě této psychologické výhody má plánování a obsahový marketing i výhody další, které jsem už popisoval v jednom z minulých článků.

Přečíst celý článek
Back To Top