skip to Main Content

Jak postupně budovat důvěru u vašich čtenářů

Ti z vás, kteří pravidelně čtou náš blog, už pravděpodobně zaregistrovali, že vám od počátku června předáváme informace o obsahovém marketingu. Všechny informace, které jsme do této doby publikovali, vedou k jednomu hlavnímu cíli, a tím je vyšší důvěra. Důvěra je faktor, který ať chcete nebo ne, musíte vnímat. Její vybudování ve vztahu k vašim návštěvníkům -> čtenářům -> klientům je nejtěžší, ale zároveň nejdůležitější funkcí obsahového marketingu.

Přečíst celý článek

Proč byste měli počítat čas a peníze vložené do obsahového marketingu

Kolik mě bude obsahový marketing stát? Za co všechno budu muset platit? Co mi přinese a jak mám jeho výsledky měřit, to jsou nejčastější otázky, které okolo obsahového marketingu visí ve vzduchu. Obsah je dnes velké téma. Množství marketérů o něm píše. Mluví se o tom, že ke kvalitnímu webu bezpodmínečně patří i kvalitní a originální obsah.

Přečíst celý článek
Jak udělat obsahový audit webu.

Jak udělat obsahový audit webu

SEO specialisté mají „klíčovku“. Obsaháři by zase neměli vynechávat „obsahový audit“. V dnešním článku si povíme, co to takový obsahový audit je. Dozvíte se, co by měl obsahovat, proč ho dělat a jak by měl vypadat. Kromě těchto základních otázek dostanete odpovědi i na mnohé další. Pokud vás obsahový marketing zajímá a uvědomujete si důležitost obsahu, rád bych vám dnes nabídl další várku informací.

Přečíst celý článek
Jak zvolit vhodný tón komunikace.

Jak zvolit vhodný tón komunikace

„Tone of voice“, česky asi nejlépe „tón komunikace“, je jedním z důležitých aspektů jakékoliv obsahové strategie. Rozvinutí vašeho vlastního, osobního tónu komunikace by mělo být sekundárním cílem každé obsahové strategie, případně obsahového marketingu vaší firmy jako celku. Než se ale pustíme do hlubšího popisu, bylo by dobré si ujasnit základní otázku.

Přečíst celý článek
Back To Top