skip to Main Content

4 základní skupiny metrik, které byste měli v obsahovém marketingu sledovat

Úspěch obsahového marketingu lze relativně sofistikovaně měřit. Ještě ale než začneme v následujícím článku rozebírat jednotlivé metriky, bude hodně záležet na tom, co pro vás úspěch v obsahovém marketingu znamená. Abyste si v této otázce udělali jasno, musíte mít předně jasně definované cíle vaší obsahové strategie.

Přečíst celý článek
Velké srovnání nástrojů pro sdílení dokumentů.

Velké srovnání nástrojů pro sdílení dokumentů: který je pro vás ten pravý?

Aktualizováno 4. 8. 2022

Není to tak dávno, kdy jedinou možnost sdílení dokumentů představoval flash disk. Předtím se soubory ve velkém vypalovaly na CD. A ti nejzkušenější z nás pamatují dokonce i diskety. Dnes už používáme především cloud, díky kterému máme uložená data dostupná z jakéhokoliv počítače či mobilního zařízení. Je to rychlé, snadné a nesmírně efektivní. Virtuálních úložišť však existuje mnoho. Proto si představíme a porovnáme ta nejznámější.

Přečíst celý článek

Jak využít prezentace k propagaci

Kromě obrázků, videíinfografik nebo jednoho z dalších 33 druhů obsahu může být zajímavým obsahem prezentace. Víte vůbec, jak můžete prezentace při tvorbě kvalitního obsahu využít?

Tvorba obsahu ve formě prezentace není v Čechách moc rozšířená, ale přesto by byla škoda se o ní vůbec nezmínit. Sdílení PowerPointových prezentací nebo slideshow je dobrým způsobem, jak můžete se svými čtenáři jednoduše, rychle a efektivně komunikovat. V dnešní mobilní době je to skvělý způsob, jak sdělit množství informací a předat čtenáři pouze to důležité vizuálně atraktivní formou.

Přečíst celý článek
Back To Top