skip to Main Content

„Vy být dobrá Čecha“ aneb psaní písmen „s“ a „z“

Nějaká ta hrubka se do článku, diskuzního příspěvku nebo jakéhokoli jiného textu vloudí čas od času téměř každému z nás. V předchozím dílu našeho „mini češtinářského seriálu“ jsme se zaměřili na základní zásady při psaní mezer. Dnes se podíváme na problematiku psaní některých komplikovanějších slovíček naší krásné češtiny. Spousta z vás mi dá jistě za pravdu, že jedním z největších problémů v české gramatice je tradičně psaní slov, u kterých si nejsme ani trochu jistí, zda začít písmenkem „s“ anebo „z“.

Přečíst celý článek

Jak správně organizovat tvorbu obsahu v týmu

Spolu s popularitou obsahového marketingu stoupá mezi majiteli webových stránek i potřeba organizovat tým, který se na tvorbě obsahu podílí. Tato forma internetového marketingu je stále ještě novinkou v propagaci našich stránek a mnozí často zatím přesně nevědí, jak ji správně využít ve svůj prospěch. Odhalit další část nezodpovězených otázek by všem nováčkům měl dnešní článek o organizaci tvorby obsahu.

Přečíst celý článek

Výhody a nevýhody interních a externích autorů

Tvůrci obsahu jsou základním stavebním kamenem vašeho týmu obsahového marketingu. Proto je důležité pečlivě vybrat vhodné autory, kteří budou přispívat na vaše stránky. Tyto lidi můžete najít mezi svými současnými spolupracovníky a zaměstnanci vaší firmy, nebo mimo vaši organizaci. Pokud jste rozhodnuti pro pomoc zvnějšku, přečtěte si náš článek o tom, jak správně vybrat nové autory pro váš web. Jestliže ale nevíte, co je pro vás lepší – jestli interní autor, nebo externí výpomoc – , přečtěte si tento článek, který vám s rozhodnutím, kde najít vhodné autory, pomůže.

Přečíst celý článek
„Pište mi tam ty mezery!“ aneb kam se hodí mezerník a kam ne?

„Pište mi tam ty mezery!“ aneb kam se hodí mezerník a kam ne?

Že není na psaní mezer nic těžkého? Zajisté. Stačí zmáčknout jednu klávesu a o mezeru máte postaráno. Vše ale není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Při pročítání nejrůznějších internetových diskuzních příspěvků, tiskových zpráv a mnohdy i oficiálních prohlášení můžeme na problém typu „nesprávně napsaná nebo ignorovaná mezera“ narazit poměrně často.

Přečíst celý článek

Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu

Během června a prvních článků července jsme se seznámili se základy obsahového marketingu. Dozvěděli jste se, že obsahový marketing je především o důkladném plánování procesů. Výsledkem a zároveň srdcem či motorem obsahového marketingu je obsahová strategie. Nedávno jsme vám také poradili, jak byste měli postupovat při budování obsahového týmu a na co si dát pozor při výběru jeho základní složky – autorů. Co ale dál?

Přečíst celý článek
Back To Top