skip to Main Content

Jak propagovat vaši infografiku?

Infografika je poutavý způsob, jak vizuálně předat určité informace čtenářům bez nutnosti dlouhého čtení. Jde vlastně o obrázek plný grafů, popisků a nadpisů. Infografika je obsah jako každý jiný. Její propagace se tedy bude v mnoha ohledech shodovat například s propagací článků. Ale díky své grafické formě je možné využít několika odlišných způsobů, na které se podíváme v tomto textu.

Přečíst celý článek

Matt Cutts: Odkazy z widgetů by měly být „nofollow“

Matt Cutts, šéf antispamového týmu Google, před několika dny oznámil, že zpětné odkazy z widgetů, které se vkládají přes embed kód, by měly být opatřeny atributem „nofollow“.

Jako důvod ve svém videu uvádí, že uživatelé widgetů přes odkaz vložený spolu s doplňkem často předávají PageRank jeho autorovi, aniž by si toho byli vědomi.

Přečíst celý článek

Jaký zvolit CMS, aby se vám obsah snadno spravoval

V obsahovém marketingu je volba CMS podstatným rozhodnutím, jehož důsledky vás budou provázet po celý zbytek produkce obsahu. V dnešním článku bych vám rád představil, co to vlastně redakční systém je, včetně jeho základních funkcí, které by měl mít. V závěru článku vám prozradím hlavní výhody a nevýhody třech nejznámějších redakčních systémů.

Přečíst celý článek
Back To Top