skip to Main Content
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších infografik měsíce

Také milujete infografiky? My ano. Proč? Například proto, že informace v ní obsažené bývají zajímavé, snadno pochopitelné a lehce zapamatovatelné. Proto jsme se také letos rozhodli založit dvě webové stránky, kde se o ně s vámi budeme pravidelně dělit. V dnešním článku bych vám tyto stránky ráda představila.

Přečíst celý článek

Google představil nový vyhledávací algoritmus Kolibřík

Největší současný vyhledávač na světě Google veřejně oznámil, že poslední měsíc testoval a nyní do ostrého provozu nasadil nový vyhledávací algoritmus Hummingbird, což v překladu do češtiny znamená Kolibřík.

Důvodem pro nasazení Kolibříka je dle dostupných informací především změna způsobu, jakým lidé dnes na internetu vyhledávají informace. Vyhledávač neuměl v minulosti poskytnout dostatečně kvalitní výsledky vyhledávání delším a komplexnějším dotazům. To by měl nový Kolibřík napravit.

Přečíst celý článek
podcast1

Úvod do obsahového marketingu – Podcast 1

Připravili jsme pro vás podcast na téma obsahový marketing. Trvalo to nějaký čas, ale konečně jsme se domluvili, abychom si společně popovídali. Poslech vám nezabere více než 25 minut a dozvíte se v něm ve zkratce naše názory na obsahový marketing, prozradíme vám tipy na nástroje, které sami  používáme, a společně se zamyslíme, jaký obsahový marketing může mít i pro vás smysl.

Přečíst celý článek

Jak vyhodnocovat efektivnost obsahu

K tomu, abyste měli jistotu, že se vaše obsahová strategie vyplácí, byste měli sledovat správné metriky v závislosti na zvolených cílech. V minulém článku jsem vám představil 4 nejznámější skupiny metrik, které můžete v rámci obsahového marketingu sledovat. Dnes bych vám rád vysvětlil, jak prakticky postupovat při zjišťování efektivity konkrétních druhů obsahu. Vše si vysvětlíme v jednotlivých čtyřech krocích.

Přečíst celý článek

7 otázek, které si musíte položit, pokud chcete dělat obsahový marketing skvěle

Obsahový marketing, tak jak ho prezentujeme my, není žádnou tajemnou technikou, která vám bezpracně přinese okamžité výsledky. Je tomu přesně naopak. V obsahovém marketingu jsou výsledky vidět pomalu a jejich úspěch je do velké míry závislý na vašem odhodlaní a vašich pravidelných činnostech.

V dnešním článku vám představím 7 nejdůležitějších otázek,  na které musíte bezpodmínečně znát odpověď, než vaši obsahovou strategii vypustíte do světa. Nebudu vás tedy dnes vůbec zdržovat a pojďme rovnou na věc.

Přečíst celý článek
Back To Top