skip to Main Content

Hloubkové články- Novinka od Google

Před třemi dny představil vyhledávač Google zajímavou novinku, takzvané hloubkové články, které se budou zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Zatím pouze pro anglickou verzi vyhledávače Google nově nabízí pro některá hledaná slova a spojení graficky odlišené a zvýrazněné „in-depth articles“, které do hloubky popisují dané téma.

Přečíst celý článek
České a slovenské zdroje o SEO.

Výběr užitečných zdrojů o SEO a internetovém marketingu

Připravili jsme pro vás seznam, který obsahuje 56 českých (v několika případech slovenských) zdrojů o SEO a internetovém marketingu. Podobný seznam nám na českém internetu chyběl, takže jsme se ho rozhodli vytvořit a publikovat na našem webu. Doufáme, že pokud se o optimalizaci pro vyhledávače zajímáte, i vy v něm najdete nějaké tipy na nové zdroje, které jste doposud neznali.

Přečíst celý článek

„Vy být dobrá Čecha“ aneb psaní písmen „s“ a „z“

Nějaká ta hrubka se do článku, diskuzního příspěvku nebo jakéhokoli jiného textu vloudí čas od času téměř každému z nás. V předchozím dílu našeho „mini češtinářského seriálu“ jsme se zaměřili na základní zásady při psaní mezer. Dnes se podíváme na problematiku psaní některých komplikovanějších slovíček naší krásné češtiny. Spousta z vás mi dá jistě za pravdu, že jedním z největších problémů v české gramatice je tradičně psaní slov, u kterých si nejsme ani trochu jistí, zda začít písmenkem „s“ anebo „z“.

Přečíst celý článek
Back To Top