skip to Main Content

Proč je pro e-mail marketing důležité A/B testování

Jednou z největších výhod e-mail marketingu je dostupná možnost poměrně přesného testování a tedy dlouhodobé optimalizace všech důležitých metrik, každého e-mailu ve váš prospěch. Než vám v tomto článku představím své tipy na to, co a jak testovat, je nutné si uvědomit základní pravidlo testování e-mailů: jednotlivé testování a jejich výsledky nemůžete zobecnit na všechny kampaně, se kterými pracujete.

Každá databáze e-mailů je zcela unikátní – to, co platí na jeden list, nemusí vůbec platit pro druhý. Navíc, databáze se mění a rostou. Přibývají do nich noví uživatelé a ti staří se odhlašují. Každá databáze je živoucí organismus. Z testování e-mail marketingových kampaní se tak stává činnost dlouhodobá, ve které máte pořád prostor ke zlepšování a k neustálému posunu kupředu. Když ovšem znáte způsoby a víte, co a jak testovat.

Přečíst celý článek

Případová studie – obsahová strategie společnosti Honda

V tomto příspěvku si představíme zajímavou případovou studii obsahového marketingu světově známé společnosti Honda. Společnost Honda patří mezi celosvětovou špičku automobilového průmyslu. S rozšiřováním obsahového marketingu do online prostředí museli i oni změnit svůj přístup k online marketingu. V posledních pěti letech se z internetu stalo živoucí prostředí. Existují desítky různých kanálů, na kterých máte ideální příležitost obsah propagovat. Novou výzvou pro společnost Honda bylo tyto kanály obsadit.

Přečíst celý článek

6 nejčastějších chyb začínajících copywriterů v e-mail marketingu

V minulém díle seriálu o e-mail marketingu jsme se podívali na hlavní chyby, kterých se dopouští designeři e-mailových šablon nebo zkrátka jejich tvůrci, kteří často nemají o designu ani potuchy. E-mail marketing je stále dostupnější širokým masám veřejnosti, a pokud patříte mezi ty, kteří si e-mailové šablony tvoří doma „na koleni“ nebo v nějakém dostupném online nástroji typu MailChimp či GetResponse (provizní odkaz), bude se vám tento článek hodit.

Přečíst celý článek

Případová studie obsahového marketingu společnosti Door To Door

minulé případové studii jsme popisovali příběh firmy prodávající bazény, která díky obsahovému marketingu začala postupně získávat vliv a autoritu v oboru, až se z ní stala jednička na trhu a její majitel slavným propagátorem obsahového marketingu.

Dnes vám v několika obrázcích a větách představíme příklad dalšího, méně tradičního podnikání na internetu. Pojďme se společně nyní podívat na americkou firmu zabezpečující komplexní stěhovací služby.

Přečíst celý článek

SEO audit stránek pc-servis24.cz

V dnešním třetím SEO auditu (první zde, druhý zde) se podívám na stránky pc-servis24.cz a okomentuji je ne ani tak z pohledu technického, jako tomu bylo v předešlých dílech, ale hlavně z hlediska obsahového. Pro jednotlivé podstránky zhodnotím úspěšnost určení klíčových slov a zkusím navrhnout lepší řešení. Web do SEO auditu přihlásil Martin Trtílek, za což mu tímto děkuji.

Přečíst celý článek

Než začnete psát, nezapomeňte na těchto 7 důležitých věcí

A je to tady zase. Sedíte před prázdným dokumentem a v hlavě máte naprosto prázdno. Žádný nápad, žádná myšlenka, ba ani několik vět, které by mohly poskládat první odstavec. Nepropadejte panice! Možná, že za váš aktuální „beznápadový“ stav nemohou žádné osobní nedostatky ani ztráta kreativity, nýbrž nedostatečná příprava. Prozradím vám 7 na první pohled bezvýznamných triků a zlepšováků, díky kterým můžete vytvořit kvalitní, čtivý a zajímavý text.

Přečíst celý článek
Back To Top