skip to Main Content

Úskalí vyjmenovaných slov aneb „opravdu tě moc myluju“

Jak praví jedna roztomilá dětská definice: Vyjmenovaná slova jsou slova, která musíme vyjmenovat, abychom si vzpomněli, jestli se v nich píše „i“ nebo „y“. Jen si vzpomeňte na svá školní léta a biflování vyjmenovaných slov, které jste museli mrskat doslova jako básničku. Bohužel řada z nás si již v dnešní době nevzpomene ani na první skupinu slov po „B“. Ale ne, opravdu vás neponoukám k tomu, abyste zabavili svému dítku nebo mladšímu sourozenci učebnici jazyka českého a jednotlivá slůvka začali soukat zpět do hlavy, tento příspěvek má pouze poukázat na pár častých chyb, které dělají nejen děti školou povinné, ale také celá řada dospěláků.

Přečíst celý článek

Připojte se k prvním zájemcům o e-book týkající se obsahového marketingu

Zajímáte se o obsahový marketing, ale stále vám chyběla pořádná publikace v češtině? Už několik měsíců pro vás připravujeme rozsáhlý e-book o obsahovém marketingu a teď máte jedinečnou příležitost se předem přihlásit k jeho odběru. Co všechno se po přečtení naší knížky dozvíte?

Přečíst celý článek

Jak využít RSS agregátory při obsahovém marketingu

Dobrým nástrojem, který vám pomůže oslovit nové návštěvníky s vaším zajímavým obsahem, jsou RSS agregátory. Jde o speciální weby, které nevytvářejí vlastní obsah, ale pouze nabízí obsah publikovaný jinde svým návštěvníkům.

Mnoho lidí RSS agregátory používá, protože jim usnadňují čtení zpráv z jejich oboru. Všechno mají připravené na jednom místě, roztříděné do kategorií, takže stačí pouze číst, což je pohodlné. Pojďme se podívat na to, jak takovýchto stránek využít při obsahovém marketingu a jak díky nim získat více čtenářů.

Přečíst celý článek
Proč byste měli mít rychlý web?

Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze

Četli jste náš předchozí článek o nástrojích vhodných pro tvorbu SEO analýzy? Pokud ne, vřele vám doporučuji si ho přečíst. Můžete díky němu poznat obrovské množství nových nástrojů vhodných pro SEO analýzu (celkem jich je doporučených 416). Dnešní příspěvek je jeho pokračováním.

Annie Cushing, odbornice na internetový marketing, nepublikovala totiž pouze tabulku skvělých nástrojů, ale stejně kvalitní „checklist“ činností, které by SEO konzultant měl v rámci SEO analýzy provádět. Čeká na vás 356 otázek týkající se SEO analýzy. Stejně jako u předchozího článku bych vám rád jednotlivé části představil a zdůraznil v nich některé zajímavosti. Pojďme na to.

Přečíst celý článek

416 tipů na nástroje, které by měl SEO konzultant znát

Uplynulo už pár měsíců od doby, kdy jsme poprvé narazili na bezednou studnu informací. Protože z ní stále čerpáme inspiraci (a pravděpodobně ještě dlouho budeme), rádi bychom se dnes (a částečně ještě zítra) o ni podělili i s vámi. Jedná se o veřejně přístupnou tabulku nástrojů/webů/tipů pro všechny příznivce internetovového marketingu od Annie Cushing, odbornice na internetový marketing a zejména tedy na webovou analytiku.

Přečíst celý článek
Back To Top