skip to Main Content

5 tipů pro pohodlný brainstorming long tailů

Než začnete vytvářet hodnotný obsah, měli byste si ujasnit klíčová slova, na která budete obsahem cílit. Neznamená to, že v článku či vámi připravované studii budete otrocky klíčová slova v každé větě, nadpisu či titulku opakovat. Pokud to ale s tvorbou obsahu myslíte vážně, tak je nutné vědět, jaké klíčové fráze váš web obsahuje a v jakých částech struktury se nacházejí. Lépe se vám následně bude pracovat s webem z hlediska obsahové, ale i jiné strategie.

V dnešním článku bych rád shrnul  základní možnosti a tipy pro brainstorming (vymýšlení) zajímavých klíčových slov. Nejlépe takových, která jsou málo konkurenční, vysoce konverzní a pro vaše návštěvníky atraktivní.

Přečíst celý článek

Jak využít long-tail v praxi při prodeji podprsenek?

Long tail, neboli dlouhý ocas, je velkou příležitostí pro většinu oborů a stránek na internetu, které chtějí získávat nové návštěvníky díky SEO. Jsou to často právě long-tail klíčová slova (tedy slova s nižší hledaností a konkurencí), které v dlouhodobém hledisku přináší stránkám pravidelný přísun návštěvnosti, obratu a zákazníků. Pojďme se podívat na příklad pro začínající internetový obchod s podprsenkami, ve kterém vám ukážu, jak lze long-tail použít v praxi a jak to můžete udělat i vy ve vašem oboru.

Přečíst celý článek

Vymýšlejte lukrativní long taily za pomoci myšlenkových map

Dalším ze skvělých způsobů, jak generovat nápady na nové long taily, jsou myšlenkové mapy (mind maps). V dnešním článku vám představím myšlenkové mapy obecně a způsob, jak je využít pro tvorbu nových, zajímavých long tailů. Mnoho lidí myšlenkové mapy zná. Pravděpodobně do té skupiny patříte i vy. Menší část z vás však myšlenkové mapy aktivně a pravidelně používá. Zvlášť pro takové činnosti jako je generování nových long tailů.

Přečíst celý článek
Back To Top