Výhody a nevýhody interních a externích autorů
Tvůrci obsahu jsou základním stavebním kamenem vašeho týmu obsahového marketingu. Proto je důležité pečlivě vybrat vhodné autory, kteří budou přispívat na vaše stránky. Tyto lidi můžete najít mezi svými současnými spolupracovníky a zaměstnanci vaší firmy, nebo mimo vaši organizaci. Pokud jste rozhodnuti pro pomoc zvnějšku, přečtěte si náš článek o tom, jak správně vybrat nové autory pro váš web. Jestliže ale nevíte, co je pro vás lepší – jestli interní autor, nebo externí výpomoc – , přečtěte si tento článek, který vám s rozhodnutím, kde najít vhodné autory, pomůže.
„Pište mi tam ty mezery!“ aneb kam se hodí mezerník a kam ne?
Jak aplikovat metodu GTD do obsahového marketingu
5 tipů, jak udržet soustředěnost během tvorby obsahu
Jak má vypadat kvalitní tým obsahového oddělení vaší firmy
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 111
- Stránka 112
- Stránka 113
- Stránka 114
- Stránka 115
- Stránka 116
- Stránka 117
- …
- Stránka 124
- Další