skip to Main Content
Jak využít dlouhý ocas (longtail) ve vaší SEO strategii

Jak využít dlouhý ocas (longtail) ve vaší SEO strategii

Věděli jste, že 70 % uživatelů internetu, kteří používají vyhledávač, nevkládají do vyhledávacího formuláře fráze, na které většina webů optimalizuje?

Těchto 70 % uživatelů zadává dotaz s malou hledaností. Slova, která jsou málo hledaná, nazýváme dlouhým ocasem (anglicky long tail). Tato spousta frází je často přehlížena majiteli webů, kteří na ně neoptimalizují, ani daná témata nezmiňují na svých webech.

Přečíst celý článek
9 rad pro dokonalé články na blog, které si oblíbí čtenáři i vyhledávače

9 rad pro dokonalé články na blog, které si oblíbí čtenáři i vyhledávače

Pokud blog využíváte jako marketingový nástroj, měli byste o příspěvcích uvažovat komplexně. Nejde jen o to jednou za týden nebo dva „něco napsat“. Každý článek, kterým chcete získat pozornost a podpořit důvěru publika, musí být promyšlený do posledního písmene a detailu. Ukážeme vám, jak správně na to. V celkem devíti tipech se dozvíte, co všechno udělat pro obsah, který funguje na jedničku – perfektně působí na vaše čtenáře/zákazníky a vyhledávací roboty.

Přečíst celý článek
Meta description tag

Meta description tag: Kompletní SEO průvodce jeho nastavením

Se správnými titulky, jejichž problematiku jsme rozebrali v minulém článku, souvisí i další důležitý aspekt tvorby kvalitního webu a tím je správně zvolený meta description (popisek) jednotlivých stránek. V tomto článku se podíváme na meta description podrobněji. Zjistíte, co to meta description je, jak by měl vypadat, kde ho nastavíte a jaký má v dnešní době význam pro SEO nebo spíše pro internetový marketing obecně.

Přečíst celý článek
Kvalita vítězí nad kvantitou: pište dobré texty s ohledem na SEO

Kvalita vítězí nad kvantitou: pište dobré texty s ohledem na SEO

Asi nemusíme nijak dlouze vysvětlovat, proč je důležité psát kvalitní a čtivé texty. Dobrý obsah vám přitáhne a udrží zákazníky, tedy zvýší vám návštěvnost. A nejen to – Google už umí kvalitní články rozpoznat, což se odrazí na hodnocení vašeho webu. Dobré texty jsou tedy základem dobrého obsahu, jak ale psát texty s ohledem na SEO principy? Právě tato otázka bude tématem dnešního článku.

Přečíst celý článek
Jak na jednoduchou analýzu klíčových slov

Jak na jednoduchou analýzu klíčových slov

V tomto článku bych vám rád představil, jak na jednoduchou analýzu klíčových slov. Dozvíte se, co to analýza klíčových slov je, proč se o ni zajímat a jak ji udělat. Nakonec vám dám tipy na nástroje, které vám usnadní práci, jestliže se rozhodnete analýzu zpracovat sami.

Zakládáte-li jakýkoliv webový projekt, jehož cílem je mj. přitahovat návštěvnost z vyhledávačů, neměli byste analýzu klíčových slov vynechat. Čím rozsáhlejší a konkurenčnější téma se budete vaším projektem snažit obsáhnout, tím více vám analýza klíčových slov zabere času. Analýza klíčových slov je jedním z vůbec nejpoužívanějších dokumentů, který vás bude provázet po celý životní cyklus webu. Od ní se dále odvíjí například úpravy na stránkách, cílení zpětných odkazů, tvorba obsahu a další věci.

Přečíst celý článek
Back To Top