skip to Main Content
Jak Včeliště vznikalo a jak je na tom dnes?

Včeliště se rozrůstá aneb Co dokázal patnáctiletý kluk s jasnou vizí

Bylo mu teprve 15 let, když si ve volném čase četl knihu od Kiyosakiho s názvem Bohatý táta, chudý táta. Zajímalo ho, jak podnikat. Když Josef Řezníček hledal brigádu, kde by si přivydělal, mohl jít do McDonald’s smažit hranolky. Místo toho chtěl tvořit vlastní projekty, webové stránky, prodávat reklamu. A tak to udělal!

Přečíst celý článek
Jak to máme s prací na dálku ve Včelišti.

Práce na dálku má plno výhod, poznali jsme všechny

Jen my, židle, stůl a počítač s připojením k internetu. Takové je základní vybavení nutné k práci z domova. Je jedno, kde se během plnění svých úkolů pro Včeliště nacházíme. Představa, že sedíme na pláži u moře, kde surfaři prohánějí vlny, je ale zcestná. Nejčastěji jsme u sebe doma a místo koktejlu z plážového baru popíjíme kávu, kterou jsme si sami připravili.

Přečíst celý článek
Díky storytellingu dočtou příjemci vaše e-maily až do konce.

Storytelling v e-mailech: začněte vyprávět příběhy, které vám zvýší tržby

Vyprávění příběhů v e-mailech změní jejich obsah k nepoznání. Celý e-mailing je pak atraktivnější pro čtenáře, a tím pádem přínosnější pro odesílatele. Jedině zprávy, které lidé přečtou celé, totiž přinášejí zisk. Víte, jak můžete i vy sami zapojit příběhy ve prospěch svého podnikání?

Přečíst celý článek
Back To Top