skip to Main Content

Jak ze zákazníků udělat vracející se zákazníky pomocí chytrého e-mail marketingu?

Máte databázi stovek, možná i tisíců kontaktů a stále tvrdě dřete na získávání nových? Pak samozřejmě neděláte nic špatně. Možná se ale zapomínáte soustředit na zákazníky, kteří už u vás nakoupili. Udržet si stávajícího zákazníka je totiž 5× levnější, než se snažit získat nového. Zamýšleli jste se někdy nad tím, co asi dělá váš zákazník, když zrovna nenakupuje u vás? Odpověď není nijak složitá. Jednoduše nakupuje jinde. V následujícím článku se podíváme na zoubek retenčnímu marketingu a ukážeme si, jak si udržet zákazníky díky chytrému e-mailingu.

Přečíst celý článek

Autorespondery jsou jako randění: 6 rad, díky nimž zvýšíte jejich úspěšnost

Máte její číslo! Jak složité bylo jej získat? Pokud patříte mezi neznámé, průměrně atraktivní muže, tak dost. Začátečník by si řekl, že mít telefonní číslo nějaké obstojné buchty v kapse je výhra. Omyl. Sbírat kontakty přece není hlavním cílem jeho snažení. Ziskem kontaktu celá jízda teprve začíná!

Přečíst celý článek

10 nejčtenějších článků uplynulého roku z dílny Včeliště

Kdo nepublikuje, nežije. Tím se, mimo jiné, řídíme. A protože začaly prázdniny, učitelé nechávají žáky a studenty odpočívat a nás nechávají odpočívat klienti, rozhodli jsme, abychom nevyšli z formy, sepsat pro vás shrnutí toho nejčtenější za posledních 12 měsíců. Zaměřili jsme se na obsah i na formu, na samotný internet, a když jsme byli konkrétní, tak třeba na sociální sítě. A jak tedy vypadá TOP 10 uplynulého roku podle našich čtenářů?

Přečíst celý článek

Autorespondery a jejich využití v e-mail marketingu

E-mailing stále patří mezi nejvýkonnější marketingové strategie, musí se však využívat chytře. Krom vysokých konverzí ve správně optimalizovaných kampaních je jeho hlavní výhodou i to, že se dá plně automatizovat. Díky tzv. autoresponderům tak můžete získat velice účinný a téměř bezúdržbový marketingový nástroj. V následujícím článku si autorespondery představíme blíž a odhalíme jejich největší přínosy.

Přečíst celý článek
Back To Top