skip to Main Content
komunikace

Tón komunikace v online marketingu a jeho vliv na emoce

V minulém článku jsme vám podrobněji nastínili využití person v různých formách online marketingu. Ruku v ruce s personami jde i o tón komunikace, o kterém jsme už také psali zhruba před půl rokem v našem seriálu o obsahovém marketingu. Dnešní článek na něj bude volně navazovat. Zkusíme se v něm na tón komunikace na internetu podívat podrobněji.

Persony a tón komunikace jsou totiž prostředky, které, když se je naučíte chápat a využít ve svůj prospěch, vám pomohou dlouhodobě budovat společnost, která bude klientům doslova šitá na míru. A to je to, co by mělo být v podnikání jedním z vašich hlavních cílů. Umění přizpůsobit se mysli vašich návštěvníků je úkolem moderního marketing (nejen na internetu).

Přečíst celý článek

Persony a jejich využití v různých formách online marketingu

Persony jsou vymyšlené příklady osob, které vám lépe pomohou pochopit a následně oslovit vaše reálné zákazníky. Persony reprezentují komplexní zhmotnění informací, které byste si jinak těžko představovali v širších souvislostech. Díky personám se vám postupně bude dařit produkt/službu vytvářet tak, aby byl(a) více „šitý(á)…

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších prosincových infografik

Již od podzimu 2013 se můžete každý měsíc těšit na souhrnný článek pěti nejzajímavějších infografik z českého a zahraničního prostředí, které jsme v průběhu předchozího měsíce – tentokrát prosince – publikovali na našich dvou infografikových webových stránkách českéinfografiky.cz a nejinfografiky.cz. Jakých pět infografik jsme do tohoto článku vybrali tentokrát?

Přečíst celý článek

Shrnutí – 16 prosincových článků na blogu Včeliště

V prosinci jsme na blogu Včeliště publikovali 16 článků, včetně jednoho shrnujícího ty články, které se vám nejvíce líbily v minulém roce 2013. Abychom dodrželi naše pravidelná měsíční shrnutí, máte v tomto jednom z prvních příspěvku roku 2014 v rychlosti možnost poznat více než desítku kousků, které u nás v prosinci vyšly. Jste připraveni na pravidelnou dávku medového obsahu? Tady je!

Přečíst celý článek

Sdílením know-how o 388 % více poptávek

Být otevřený je v dnešní době důležitou strategií v online činnostech na internetu. V kontextu obsahového marketingu to znamená sdílet hodnotné informace, které ostatním pomůžou být lepší ve vlastních životech. Pro někoho může tato strategie znamenat sdílení tajných receptů na úspěch. Když se ale podrobněji podíváte na podstatu úspěchu u ostatních firem, zjistíte, že je nejvyšší čas se naladit na tuto „notu“.

Přečíst celý článek
Back To Top