Na povídání o marketingu a skvělé kafe zavítala koncem srpna Helena Szostková, která má mnoho…
Trendy v internetovém marketingu v roce 2014 – Podcast 5
Leden utekl jako voda a my jsme si pro vás připravili další díl našeho podcastu o internetovém marketingu. V pátém díle podcastu jsme se bavili o trendech internetového marketingu, které nás čekají v roce 2014. Možná máte ještě další predikce, a proto budeme rádi, když se s námi o ně podělíte v komentářích pod článkem. Jestli vás zajímá náš názor, na co se budete muset v roce 2014 soustředit, neváhejte a pusťte si naši lednovou nahrávku. Přejeme příjemný poslech.
Poslechněte si podcast zde
Stáhnout podcast si můžete zde.
Další díly podcastů si můžete prohlédnout zde.
Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes
… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat.
Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.
Za tým Včeliště.cz
Tomáš Procházka a Josef Řezníček
Díky za podcast. Nesouhlasím však s tím, že Google+ bude nejrychleji rostoucí sociální sítí budoucnosti. Sama o sobě totiž žádné plusy nenabízí (proč se nejmenuje Google- :-)).
Ano Youtube, Hangouts a další služby jsou povedené a uživatel k nim dnes potřebuje Google+ účet, takže počet uživatelů určitě růst bude, avšak budou to spíš takové mrtvé duše, které využijí nějakou službu a zase půjdou pryč. Ale to je samozřejmě můj osobní názor.
Jediná věc, která může zahýbat kartami jsou +Post Ads, což je další zoufalý způsob od Google, jak na svou „síť“ dostat alespoň firmy kvůli inzerci, pokud budou ceny za reklamy přívětivé. Měly by – když propagují jejich síť.
Vliv na SEO a autorship apod. samozřejmě nezpochybňuji.
A ještě jedno upřesnění k Facebooku – v podcastu přirovnáváte dosah příspěvků uživatelských účtů na své přátele a dosah příspěvků stránky na fanoušky. Z debaty vyplývá, že snad myslíte, že vidíte všechny příspěvky přátel. Musím vás i čtenáře zklamat. Není to tak a nikdy tomu tak nebylo. Facebook i zde zobrazuje příspěvky na základě interakce s daným uživatelem.