skip to Main Content
podcast1

Trendy v internetovém marketingu v roce 2014 – Podcast 5

Leden utekl jako voda a my jsme si pro vás připravili další díl našeho podcastu o internetovém marketingu. V pátém díle podcastu jsme se bavili o trendech internetového marketingu, které nás čekají v roce 2014. Možná máte ještě další predikce, a proto budeme rádi, když se s námi o ně podělíte v komentářích pod článkem. Jestli vás zajímá náš názor, na co se budete muset v roce 2014 soustředit, neváhejte a pusťte si naši lednovou nahrávku. Přejeme příjemný poslech.

Poslechněte si podcast zde

Stáhnout podcast si můžete zde.

Další díly podcastů si můžete prohlédnout zde.

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na iTunes

… náš iTunes kanál najdete zde. Budeme rádi, když ho budete odebírat.

Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Za tým Včeliště.cz

Tomáš Procházka a Josef Řezníček

Sdílejte:

Konzultant Včeliště.cz se zaměřením na obsahové strategie, copywriting a SEO. Více o něm naleznete na Impleo.cz nebo sledujte jeho Twitter a Google+

1 komentář k zobrazení

  1. Díky za podcast. Nesouhlasím však s tím, že Google+ bude nejrychleji rostoucí sociální sítí budoucnosti. Sama o sobě totiž žádné plusy nenabízí (proč se nejmenuje Google- :-)).

    Ano Youtube, Hangouts a další služby jsou povedené a uživatel k nim dnes potřebuje Google+ účet, takže počet uživatelů určitě růst bude, avšak budou to spíš takové mrtvé duše, které využijí nějakou službu a zase půjdou pryč. Ale to je samozřejmě můj osobní názor.

    Jediná věc, která může zahýbat kartami jsou +Post Ads, což je další zoufalý způsob od Google, jak na svou „síť“ dostat alespoň firmy kvůli inzerci, pokud budou ceny za reklamy přívětivé. Měly by – když propagují jejich síť.

    Vliv na SEO a autorship apod. samozřejmě nezpochybňuji.

    A ještě jedno upřesnění k Facebooku – v podcastu přirovnáváte dosah příspěvků uživatelských účtů na své přátele a dosah příspěvků stránky na fanoušky. Z debaty vyplývá, že snad myslíte, že vidíte všechny příspěvky přátel. Musím vás i čtenáře zklamat. Není to tak a nikdy tomu tak nebylo. Facebook i zde zobrazuje příspěvky na základě interakce s daným uživatelem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back To Top