Má smysl vytvářet 2 weby pro různé vyhledávače? Novinky na Seznamu a Googlu – Podcast 11
Vítáme vás u 11. dílu včelího podcastu. Společně s Josefem Řezníčkem jsme se sešli, abychom si popovídali o dvou nejvýznamnějších vyhledávačích v Česku. Dozvíte se například, zda má smysl vytvářet 2 varianty webu pro různé vyhledávače, jaké jsou novinky u Google a jaké u Seznam. Doufáme, že se vám bude tento podcast líbit a že se nebudete nudit. Neváhejte a poslechněte si ho.
10 kroků ke spuštění úspěšného webu – Podcast 10
V dnešním sólo podcastu se můžete těšit na rozebrání 10 kroků, kterými by měl při plánování a spouštění projít každý web. Je určený pro všechny, kteří právě spouští nový webový projekt nebo v budoucnu nějaké internetové stránky možná spouštět budou. V 37 minutách se dozvíte, na co při spouštění webu nezapomenout, jak je která fáze náročná, jak dlouho trvá a spoustu dalších užitečných informací. Podcast vám také prozradí některé šikovné nástroje, které v různých krocích využijete. Letní vydání včelího povídání je tu, račte stisknout tlačítko přehrát.
Jak vypadá ideální klient, kterému dokážeme maximálně pomoci – Podcast 9
V devátém podcastu jsme se sešli, abychom se zamysleli nad našimi potenciálními klienty. Dozvíte se, jakým klientům dokážeme maximálně pomoci a proč. Devátý podcast si poslechněte a napište nám, jak se vám líbil nebo co byste vylepšili.
Tiskové zprávy jako forma linkbuildingu – Podcast 8
Která forma internetového marketingu se hodí pro můj projekt – Podcast 7
Chcete začít s internetovým marketingem, ale nevíte, jak na to? Tak to jste na té správné adrese. Mnoho lidí je na tom právě teď úplně stejně jako vy, a to víme z vlastní zkušenosti. Nejen proto jsme se pro vás rozhodli natočit podcast s názvem „Která forma internetového marketingu se hodí pro můj projekt„. Společně v něm probereme všechny moderní formy propagace na Internetu, rozebereme si jejich výhody a nevýhody a u každé jednotlivé formy si povíme konkrétní příklady nějakých projektů. Tento podcast by vám tak měl výrazně ulehčit výběr vhodných forem internetového marketingu přímo pro váš projekt. Máte se tedy rozhodně na co těšit. Pojďme na to!