Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony…
Shrnutí – 11 lednových článků na blogu Včeliště
V lednu jsme na blogu Včeliště publikovali celkem 11 článků. Tak, jako to děláme každý měsíc, vám i v dnešním souhrnném článku přinášíme jejich shrnutí. Tato shrnutí se budou hodit především těm z vás, kteří Včeliště nesledují pravidelně. Máte díky tomu nyní jedinečnou příležitost si přečíst, co vše u nás za minulý měsíc vyšlo za články a zda vám něco neuniklo. Jste připraveni? Pohodlně se usaďte a čtěte.
Jak obsahový marketing pomohl nastartovat kanadský startup Zillidy
První lednový článek popisoval úspěch obsahového marketingu u kanadského startupu Zillidy. Dozvíte se v něm, proč Zillidy zvolili strategii obsahového marketingu a jak jim pomohla. Z článku se můžete poučit sami a s obsahovým marketingem také začít. Čím dříve začnete, tím lépe pro vás. Na závěr článku objevíte výsledky v reálných číslech, takže se máte rozhodně na co těšit.
5 nejčastějších chyb e-mail marketingu
Nikdo nechybuje rád, ale abyste se dokázali včas případných chyb vyvarovat, je nutné je nejdříve znát. A přesně to je ten důvod, proč často píšeme na našem blogu články, které vás na takové chyby upozorňují. V tomto článku jsme vám představili 5 nejčastějších chyb e-mail marketingu. Uvažujete o této online technice? Pokud ano, musíte si článek přečíst.
Sdílením know-how o 388 % více poptávek
Nárůst poptávek je snem každé B2B společnosti. Ale nárůst o 388 % je skutečné solidní výsledek, který stojí za to prezentovat. Proto jsme se rozhodli strategii společnosti InsideOut prezentovat u nás na blogu. Doufáme, že se vám článek líbil a že vás inspiroval.
Proč je lepší si na e-mailový marketing najmout externí agenturu
O výhodách agenturní spolupráce vás většinou neinformujeme, ale v případě e-mailového marketingu jsme tak museli učinit. Náklady a čas na přípravu každého e-mailu vs. výsledky promítnuté v obratu díky kvalitnímu e-mail marketingu hrají jednoznačně pro agenturní spolupráci. Četli jste už náš článek na toto téma?
Vás, nebo vás? Problematika psaní velkých a malých písmen
Správná česká gramatika vás evidentně zajímá, a to nás moc těší. Oblíbeným lednovým článkem z této série byl právě tento, který popisuje psaní velkých písmen ve slově „vás“. Články z této copywriterské/stylisticko-gramatické série pro vás připravuje Vendula, naše hlavní copywriterka.
Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších prosincových infografik
Tereza, naše asistentka, má na starost správu webů o českých, ale i zahraničních infografikách. Vždy jednou měsíčně dává výběr toho nejlepšího, co za minulý měsíc na tyto weby přidala, i na blog Včeliště. Podle nás se jí správa webů daří moc dobře a témata vybírá s rozmyslem. Co myslíte vy?
Persony a jejich využití v různých formách online marketingu
V průběhu ledna jsme odstartovali novou sérii článků o personách v online marketingu. Zaregistrovali jste ji? Pokud ne, přečtěte si úvodní článek, který měl za cíl vás seznámit s tím, kde všude lze persony v online marketingu využít.
Chytáky českého jazyka: standardní vs. standartní?
Zajímáte se o český jazyk? Záleží vám na tom, zda to, co píšete, je gramaticky perfektní? Pokud ano, vřele vám doporučujeme si přečíst tento článek. Určitě pro vás bude zajímavý.
Tón komunikace v online marketingu a jeho vliv na emoce
Tímto článkem jsme uvedli další novou sérii, která úzce souvisí se seriálem článků, který je zaměřený na tvorbu person. Tón komunikace je neméně důležitý, takže vám doporučuji i tyto články sledovat a přečíst si je.
SEO audit stránek jaknacesty.cz
Josef Řezníček, zakladatel Včeliště, pro vás pravidelně připravuje krátké video SEO audity. Tentokrát se podíval na zoubek obsahovému, cestovatelskému webu JakNaCesty.cz. Jestliže máte také nějaký takový web, podívejte se na tento SEO audit. Určitě z něj načerpáte cenné informace.
Využití person při analýze klíčových slov
Poslední lednový článek navazuje na náš seriál o personách. Jednou z možností, jak analýzu klíčových slov vylepšit, je zapojit do ní persony a objevit díky nim nové fráze. Neváhejte a přečtěte si tento článek.
Závěr
Děkujeme, že sledujete blog Včeliště. Budeme se na vás těšit i v únoru s dalšími zajímavými a užitečnými články.
0 komentářů k zobrazení