PPC (platba za proklik, Pay Per Click)
Typ platby za reklamu na internetu, kdy platíte za každý proklik (ne za zobrazení), pokud někdo přejde na vaši stránku. V ČR funguje několik PPC systémů. Hlavní jsou: AdWords, Sklik, Etarget, Facebook Ads.
Typ platby za reklamu na internetu, kdy platíte za každý proklik (ne za zobrazení), pokud někdo přejde na vaši stránku. V ČR funguje několik PPC systémů. Hlavní jsou: AdWords, Sklik, Etarget, Facebook Ads.
Termín používaný v SEO. Znamená trest ve formě snížení viditelnosti ve výsledcích vyhledávání, snížení hodnocení (PageRanku), anebo dokonce vyřazení z výsledků vyhledávání, takovým webovým stránkám, které se snaží dosáhnout lepších pozic v očích vyhledávačů za použití nekalých/zakázaných technik.
Algoritmus vyhledávače Google, který každé stránce na internetu přiděluje číslo podle toho, jak si myslí, že je daná stránka významná a kvalitní, a podle počtu a kvality zpětných odkazů, které na ni vedou. PageRank tedy udává popularitu dané stránky. Dosahuje…
Organická návštěvnost z vyhledávačů na základě SEO. Nezapočítávají se do ní návštěvy z nakoupených reklam ve vyhledávačích.
Faktory, které lze ovlivnit přímo na internetové stránce – např. obsah stránky, struktura webové stránky, titulky apod. Patří mezi kritéria pro řazení stránek ve výsledcích vyhledávání.
Obsah stránky, který se zobrazí po načtení stránky a je vidět bez nutnosti scrollovat. Čtenář totiž sleduje primárně to, co je nad ohyb, tj. v horní části výtisku. Všechna důležitá sdělení by se proto měla nacházet právě v tomto prostoru.