skip to Main Content
Copywriting Není Jen O Psaní: 5 Věcí, Které By Měl Perfektně Ovládat Právě Váš Copywriter

Copywriting není jen o psaní: 5 věcí, které by měl perfektně ovládat právě váš copywriter

Co si představíte pod pracovní pozicí označenou slůvkem „copywriter“? Nadšeného pisálka, jehož pracovní náplní je vytváření čtivých a obsahově vyvážených textů? Nebo snad zarputilého psavce, jehož největší zbraní jsou právě slova a rafinované slovní obraty? Ať už jsou vaše představy jakékoli, v jednom se zajisté shodneme. Copywriting je poměrně mladou disciplínou, v níž se prolíná několik zásadních rovin autorské a tvůrčí činnosti. Ovšem nejen písmenky je copywriter živ. Pro to, aby jeho práce odpovídala požadavkům klienta, i jeho přesvědčení, musí ovládat více, než jen psaní všemi deseti, základy SEO nebo bohatou slovní zásobu. Pojďme se společně podívat na to, co by měl umět právě váš copywriter.

Přečíst celý článek
Hyperkorektnost V Textech Aneb Toto „by Jste“ Dělat Neměli

Hyperkorektnost v textech aneb Toto „by jste“ dělat neměli

Jazykovědci šílí, v češtině zainteresovaná laická společnost si poklepává na čelo. Když se gramatickými a pravopisnými chybami hemží fóra a diskuze, kam chodí diskutovat celé spektrum lidí s nejrůznějšími úrovněmi ovládnutí mateřského jazyka, dá se to ještě do jisté míry pochopit. Jakmile se však chyby objeví v odborných, marketingových nebo jiných oficiálních textech, jde zpravidla o faux-pas a znemožnění se před čtenáři. V následujících řádcích se nebudeme věnovat obligátnímu i/y. Ačkoli je mezi námi už od 30. let minulého století, fenoménem doby se stává až teď, a to především ve spojitosti s rozvojem psané komunikace. Hyperkorektnost.

Přečíst celý článek
Copywriterská Sebevražda Aneb Co Vás Stoprocentně „sestřelí“ Z Výsluní

Copywriterská sebevražda aneb co vás stoprocentně „sestřelí“ z výsluní

Svět copywritingu je poměrně komplikovaný a nepředvídatelný. Stačí jeden jediný přešlap nebo nešvar a z vyhledávaného pisálka se může rázem stát živnostník, v tom horším případě čerstvý absolvent nebo maminka s malým dítětem bez práce, příjmu a zakázek. Co vás může z pomyslného copywriterského výslunísestřelit“ a čemu se proto při psaní svých textů vyhnout? To bude obsahem následujících řádků.

Přečíst celý článek
Jak Být Lepším Copywriterem? 10 Praktických Rad Pro Vás

Jak být lepším copywriterem? 10 praktických rad pro vás

Již nějakou tu dobu se věnujete „copywriterskému řemeslu“. Píšete nejrůznější druhy textů – od klasických PR článků, přes titulky, popisky, až po tiskové zprávy nebo příspěvky na blog. Zkrátka a jednoduše, u té „proklaté krabice“ sedíte více, než je zdrávo… Pokud ještě nemáte aktivní rezervaci pokoje v Opavě, Bohnicích, Kroměříži nebo dalším zařízení, do jehož útrob se můžete současným tempem dostat, pak zvolněte, zpomalte, zastavte a začtěte se do následujících řádků, kde vám prozradím 10 praktických rad, jak se stát ještě lepším copywriterem a zároveň se nezbláznit.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close