skip to Main Content
Jak-vypada-buh-internetoveho-marketing-infografika

Infografika – Jak vypadá bůh internetového marketingu

Včelí bratrstvo odhalilo boha internetového marketingu. Jeho podoba byla dlouho zrakům veřejnosti neznámá… Až do dnešního dne. Oslavujte s námi!

Bůh internetového marketingu má vlastnosti a podobu devíti známých českých odborníků na internetový marketing.

Download this infographic.

Embed Our Infographic On Your Site!

Přečíst celý článek

6 tipů, jak psát lepší texty pomocí person

Persony už máte připravené. Jejich fotky vás hypnotizují dnem i nocí pokaždé, když zasednete k počítači. Z nástěnky se na vás dívá Marie Novotná, Jana Chytrá a třeba i Honza Novák.

Uvědomujete si, že persony v online marketingu mají své místo. Víte, že je dobře využijete pro copywriting nebo že s jejich pomocí připravíte lepší analýzu klíčových slov. Dokonce jsme vás už i učili, jak byste měli persony tvořit. Ukázali jsme to na příkladu pro obsahový marketing, ale postup je vždy stejný. Persona jako persona.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting 4. část – 4 tipy na přesvědčovací techniky

Ať se vám to líbí nebo ne, musíte přijmout fakt, že cílem obchodních textů je zákazníka přesvědčit k nějakému vámi požadovanému kroku. Abyste toho dosáhli, měli byste být jak dobrým psavcem, tak i dobrým psychologem. V tomto čtvrtém díle našeho seriálu o naší psychice a copywritingu vám představíme 4 tipy na skvělé techniky, jak se dostat čtenářům opět o trochu hlouběji pod kůži.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 3. část – Tipy na volbu správných slov

Jak jste si minule mohli přečíst, tonalita jazyka má v copywritingu své nezastupitelné místo. Bez toho, aniž bychom si v hlavě představovali, jak by text zněl ve skutečnosti, by nešel copywriting pořádně dělat. Naše představa o textu je do značné míry závislá na volbě vhodných slov. V dnešním článku se dozvíte, jak při jejich výběru postupovat.

Přečíst celý článek

Naše psychika a copywriting – 1. část

Dnes se dozvíte, jak psát přesvědčivé texty, které dokážou čtenáře vést a motivovat ke konkrétní akci. Pomůžou vám k tomu poslední vědecké poznatky týkající se lidské psychiky. Článek se bude líbit všem opravdovým zájemcům o copywriting. Volně navazuje na předchozí články o tónu komunikace a personách, které pro vás od ledna připravujeme. Možná jste dnes k nám zavítali poprvé nebo si potřebujete nějakou minulou část seriálu ujasnit. Na začátek tedy malé opakování toho, co jste si už mohli přečíst.

Přečíst celý článek

Shrnutí: 16 únorových článků na blogu Včeliště

Další měsíc roku 2014 je úspěšně za námi a s ním přichází i naše pravidelné měsíční shrnutí tvorby obsahu na blogu Včeliště. Tentokrát se jednalo o celkem 16 článků – neuteklo vám z nich něco? Pojďme si nyní společně ve zkratce připomenout, co jsme pro vás tentokrát na našem včelím blogu přichystali. A že byl tento měsíc opravdu pestrý, se přesvědčte sami.

Přečíst celý článek
Back To Top