skip to Main Content

Shrnutí – 12 zářijových článků na blogu Včeliště

Ani přicházející podzim náš blog nezabrzdil a za září jsme vytvořili celkem 12 článků. Celý měsíc se nesl ve jménu příprav elektronické knížky o obsahovém marketingu. Kromě toho jste mohli na blogu najít zajímavé články od naší copywriterky Venduly nebo asistentky Terezy, která má nově na starosti správu našich dvou nových projektů zaměřujících se na infografiky. Pojďme si společně ve zkratce představit, co vám mohlo uniknout, pokud náš blog nesledujete pravidelně.

Přečíst celý článek

Kde hledají copywriteři inspiraci?

Inspirace neroste na stromech ani ji nemůžete koupit v sebelépe vybavené prodejně domácích potřeb. Jedno je však jisté – dříve nebo později zkrátka dojde. Co s tím? Kam pro její novou dávku? Problematika ztracené nebo nedostatečné inspirace není spojena pouze čistě s copywriterskou činností. Promítnout se může do všech oblastí, ve kterých je zapotřebí kreativní lidské činnosti.

Přečíst celý článek

Vyčerpaný copywriter aneb jak efektivně načerpat síly a inspiraci?

Stále častěji ve svém okolí narážím na dotazy „čemu, že se to vlastně věnuju“. Když tazatele nechám alespoň okrajově nahlédnout do tajů a zákoutí copywritingu, většina z nich nadzdvihne obočí, pokrčí rameny a polohlasem (avšak dostatečně hlasitě na to, abych je slyšela) pronese něco o tom, „že by chtěli taky sedět doma, u počítače, a brát za to peníze“…

Přečíst celý článek
„Pište mi tam ty mezery!“ aneb kam se hodí mezerník a kam ne?

„Pište mi tam ty mezery!“ aneb kam se hodí mezerník a kam ne?

Že není na psaní mezer nic těžkého? Zajisté. Stačí zmáčknout jednu klávesu a o mezeru máte postaráno. Vše ale není tak jednoduché, jak se může na první pohled zdát. Při pročítání nejrůznějších internetových diskuzních příspěvků, tiskových zpráv a mnohdy i oficiálních prohlášení můžeme na problém typu „nesprávně napsaná nebo ignorovaná mezera“ narazit poměrně často.

Přečíst celý článek
Back To Top