skip to Main Content
Velký Průvodce Call-to-action V Obsahovém Marketingu

Velký průvodce call-to-action v obsahovém marketingu

Víte, že třetina lidí se na článek soustředí v průměru pouze 15 vteřin? To je málo, že? Váš článek je přece mnohem delší a dali jste si na něm tolik záležet. A chcete, aby vyvolal nějakou reakci. Právě v tuto chvíli přicházejí na řadu výzvy k akci neboli takzvané call-to-action (CTA). Jejich úkolem je zaujmout návštěvníka stránek natolik, aby web neopustil, ale naopak přijal výzvu, a to nejlépe s nadšením. Co je to CTA a jak je efektivně využít v obsahovém marketingu?

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close