skip to Main Content

Jak získat návštěvnost, která konvertuje

Často se na mě obrací lidé, kteří nemají nebo naopak mají vysokou návštěvnost, ale stránky jim neplní cíle podle jejich vlastních představ. V minulých článcích jsem se soustředil na on-page faktory ovlivňující konverze návštěvníků, kteří na stránky již zavítali. Dnes se zaměřím na to hlavní, a tím by měla být vaše snaha přilákat takové návštěvníky, jejichž představy a požadavky plní cíle vašeho webu. Často budu opakovat slovo relevance, protože to by mělo být vaší mantrou při efektivním získávání kvalitních návštěvníků.

Přečíst celý článek

Jak změnou obrázku zvýšit konverzní poměr

Prodávat výrobky či služby přes internet není zas tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Pokud je vašim návštěvníkům neukážete, tak si je těžko koupí. Obvykle by se jich i rádi dotkli, bedlivě je ze všech stran prozkoumali, ale tolik luxusu jim ve virtuálním světě nemůžete dopřát. Online business si v tomto ohledu nebere servítky. Ber, nebo nech. Vy byste se tedy měli co nejvíce snažit jim rozhodovací proces usnadnit. Jak? Mějte minimálně jednou tak hezčí a detailnější fotografie než vaše konkurence.

Přečíst celý článek

6 copywriterských chyb, které ničí konverze

Zajímáte-li se o internetový marketing, tak jste již pravděpodobně někdy zaslechli slovo copywriter. Copywriter, neboli reklamní textař, by měl být člověk, který vám napíše reklamní texty v takové kvalitě, že vaše návštěvníky zaujmou, přesvědčí a především dovedou ke kýžené akci (koupě, registrace, kontakt aj.).

V českých luzích a hájích je copywriterů mnoho. Mnoho je bohužel i těch, kteří svoji práci neumí. Všichni svorně o sobě tvrdí, jak jsou kreativní, ale jak zjistíte, že vám jejich kreace vydělají více peněz? Kreativita se často nerovná více konverzí. A přeci –  konvertibilita obchodních textů by měla být jednou z jejich hlavních vlastností.

Přečíst celý článek
Back To Top