skip to Main Content

Jak optimalizovat titulky a nadpisy – využití Screaming Frog

Screaming frog je jeden z chytrých nástrojů pro odhalování on-page nedostatků na vaší stránce. Díky jeho pomoci můžete nalezené problémy vcelku jednoduše upravit. Pokud nás sledujete pravidelně, víte, že jsme už o něm psali. Naučili jsme vás s jeho pomocí odhalit špatně optimalizovaná meta description. V dnešním článku půjdeme opět o kousek dál, protože správná optimalizace pro vyhledávače nestojí pouze na perfektních popiscích – i když i ty jsou samozřejmě důležité.

Přečíst celý článek
Jak Napsat Opravdu Poutavý Nadpis

Jak psát poutavé nadpisy pro návštěvníky i vyhledávače

V minulých článcích Jak vytvářet poutavé titulky a Co by mělo obsahovat meta description jsem se vám snažil vysvětlit, jak vám může jejich nastavení pomoct při SEO. Dalším, neméně důležitým prvkem z hlediska optimalizace pro vyhledávače a uživatelské přívětivosti, je správné používání nadpisů. Spíše než návod typu „kolik nadpisů prvního řádu můžete mít na stránce“, bude tento článek pojednávat o obsahu nadpisů, jejich formátování a dalších více konverzně a uživatelsky zaměřených věcech.

Přečíst celý článek
Back To Top

Na těchto stránkách užíváme cookies. Proti jejich sběru na základě oprávněného zájmu se můžete odvolat na info@vceliste.cz, nebo budeme rádi, když nám jejich užívání odsouhlasíte. Více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít