Jak na funkční strategii e-mail marketingu?
Chcete pomocí e-mailů ukázat lidem svoje produkty, zvýšit počet konverzí nebo budovat vztah se zákazníkem? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde.
Chcete pomocí e-mailů ukázat lidem svoje produkty, zvýšit počet konverzí nebo budovat vztah se zákazníkem? Ať už je váš cíl jakýkoli, bez promyšlené strategie to nepůjde.
Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony si můžete představit jako profily lidí, na které budete cílit marketingem a komunikací. V článku se podíváme na to, proč jsou persony důležité, jak je…
Rychlost načítání webových stránek hraje stále důležitější roli v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO) i uživatelské zkušenosti (UX). V tomto článku se zaměříme na to, jak pomalé načítání webových stránek ovlivňuje konverzní poměr a hodnocení vyhledávačů. Také vám předáme základní…
Znáte přísloví „Přátele si drž blízko a nepřátele ještě blíž“? Podobně je to i s konkurencí. Úspěšní totiž mohou být jen ti, kteří znají trh jako své boty – a svou konkurenci ještě lépe. Seznamte se se svými soupeři, jejich…
Řídit se pocitem není vždy úplně ideální způsob vedení firmy. Raději využijte KPI ukazatele, které jsou důležitým nástrojem pro měření úspěchu organizace a klíčem k jejímu růstu. Sepsali jsme pro vás, co přesně tyto metriky představují, jak je stanovit a…
V dnešním přeplněném trhu je budování značky klíčovým prvkem pro dosažení dlouhodobého úspěchu. Zákazníci mají mnoho nákupních možností a přístup k velkému množství informací. Je čím dál těžší je zaujmout a udržet jejich pozornost. Existuje však několik možností, jak vystoupit…