Kafe a marketing s Annou Zemanovou o marketingu v neziskovém sektoru
Na další online Kafe a marketing přijala pozvání Anna Zemanová, marketingová ředitelka Díky, že můžem. Povídali jsme si o tom, jaké jsou výhody a úskalí marketingu v neziskovém sektoru a jak najít balanc mezi poutavým a hlubokým obsahem. Prozradila nám také, na čem je postavený marketing projektu Díky, že můžem, jak pracují s omezeným budgetem nebo jak se jim podařilo převést oslavy 17. listopadu do onlinu a s jakými výsledky.
Marketingové konference letošního jara a léta
Jaro nám klepe na dveře (astronomicky jsme mu už dokonce otevřeli dokořán) a blíží se tak i první marketingové konference. Tradičně jsme pro vás dali dohromady seznam těch nejzajímavějších. Některé se konají v online světe, ale některé už i offline. Budeme držet palce, ať se situace jen a jen zlepšuje, aby konference opravdu mohly proběhnout ve staré známé podobě tváří v tvář. Kterou konferenci si nenecháte ujít? Dejte nám vědět do komentáře.
Hledáme grafického kreativce. Přidáš se do týmu Včeliště?
Děkujeme všem zájemcům a zájemkyním, kteří se do výběrového řízení přihlásili. Vypracovaná zkušební zadání teď důkladně vyhodnocujeme, abychom mohli brzy přivítat do týmu novou kolegyni nebo kolegu.
———————————————————–
Propadl/a jsi grafice, ovládáš nástroje k tomu určené a hledáš práci v oboru, která bude zároveň tvým koníčkem? Máme jedno volné místo právě pro tebe. Hledáme grafika/grafičku do včelištího týmu, především na pomoc s webovou grafikou pro naše klienty, ale také interní projekty.
Práce ve Včelišti ti zabere asi 60 hodin měsíčně. Těšit se můžeš na přátelský a stmelený tým i na možnost práce odkudkoli na světě.
Výhody a úskalí marketingu v nezisku. Zveme vás na online kafe s Annou Zemanovou
Kafe a marketing s Jakubem Stupkou o marketingu Ecomail
Na další online Kafe a marketing přijal pozvání Jakub Stupka, jeden ze zakladatelů a provozní ředitel společnosti Ecomail. Prozradil nám mimo jiné, jak je možné vybudovat start-up bez investora, jakými způsoby lze posilovat značku nebo jak se liší marketing tažený produktem od produktu taženého marketingem – a co z toho funguje Ecomailu lépe.
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 38
- Stránka 39
- Stránka 40
- Stránka 41
- Stránka 42
- Stránka 43
- Stránka 44
- …
- Stránka 124
- Další