Proč pravidelně vyhodnocovat a tipy, jak na to
Report je procesem, ve kterém měříte pokroky, dokazuje hodnotu vložené práce a zároveň identifikujete kroky, které mohou vést ke zlepšení marketingového výkonu a k dosažení stanovených cílů. Je nedílnou součástí marketingových aktivit, a i přesto k němu některé agentury, freelanceři a klienti zaujímají zcela netečný postoj. Právě díky reportingu ale budete mít jasný přehled o tom, zda investujete peníze správně a jestli váš marketing funguje.
5 situací, kdy se obrátit na marketingovou agenturu
Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?
„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.
Nechte svůj e-shop zazářit: Daniel Višňák ví, jak na to
11 tipů na recyklaci obsahu, která vám ušetří čas i peníze
- Předchozí
- Stránka 1
- …
- Stránka 49
- Stránka 50
- Stránka 51
- Stránka 52
- Stránka 53
- Stránka 54
- Stránka 55
- …
- Stránka 124
- Další