skip to Main Content
Jak pravidelně vyhodnocovat výsledky.

Proč pravidelně vyhodnocovat a tipy, jak na to

Report je procesem, ve kterém měříte pokroky, dokazuje hodnotu vložené práce a zároveň identifikujete kroky, které mohou vést ke zlepšení marketingového výkonu a k dosažení stanovených cílů. Je nedílnou součástí marketingových aktivit, a i přesto k němu některé agentury, freelanceři a klienti zaujímají zcela netečný postoj. Právě díky reportingu ale budete mít jasný přehled o tom, zda investujete peníze správně a jestli váš marketing funguje.

Přečíst celý článek
Kdy je dobré obrátit se na marketingovou agenturu?

5 situací, kdy se obrátit na marketingovou agenturu

Stojí vaše podnikání na mrtvém bodě nebo vaše výsledky nevypadají tak, jak jste si je před nějakou dobou představovali a naplánovali? Pak by to možná chtělo věnovat více pozornosti vašemu marketingu. V dnešní době jde ruku v ruce marketingový svět s online světem, i když pravdou je, že není neobvyklé, že firma v onlinu nepůsobí. My vám to ale doporučujeme. 

Přečíst celý článek
Pravidla zpětné vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Danem Višňákem.

Nechte svůj e-shop zazářit: Daniel Višňák ví, jak na to

Má charisma, zkušenosti v marketingu a v neposlední řadě i nápady. Daniel Višňák moc dobře ví, jak dodat jakémukoliv e-shopu punc originality a dostat ho z temného zákoutí na výsluní. Za svou letitou praxi už mnohým klientům pomohl vylepšit e-shop natolik, že se to pozitivně odrazilo i na obratu firem. A vy teď máte jedinečnou možnost poznat Danielovo know-how. Kde a kdy? Už ve čtvrtek 26. září v 18 hodin v parádních prostorách Standard Cafe na Praze 1, kde se bude konat třetí Kafe a marketing.

Přečíst celý článek
Back To Top