skip to Main Content
Jaké změny přinesl rok 2017 na Facebooku?

Shrnutí: Co nového přinesl FB v roce 2017?

Facebook se neustále vyvíjí, aby uspokojil své fanoušky i zákazníky. Změny algoritmů, podle kterých se na vaší zdi zobrazují příspěvky přátel a „zalajkovaných“ stránek, se mění tak rychle, že pravidelné přizpůsobování novinkám se stalo pro správce sítí denním chlebem. Jaké byly ty největší změny, které ovlivnily marketing na Facebooku v roce 2017?

Přečíst celý článek
Josef přednášel v Barcamp Hradec Králové o tom, jak nám obsahový marketing zachránil podnikání.

Přednáška z Barcamp Hradec Králové: Jak nám obsahový marketing zachránil podnikání? – Včeliště podcast 38

Na Barcampu Hradec Králové přednášel Josef Řezníček o důležitosti role obsahového marketingu při budování Včeliště. Jaké obsahové strategie jsme zapojili, abychom se dostali na současnou úroveň? Náš příběh včetně konkrétních výsledků může být hodnotnou inspirací všem, kteří s obsahovým marketingem začínají nebo se v něm chtějí posunout dále. Všechny „tajné“ triky najdete na videu!

Přečíst celý článek
Přednáška o obsahovém marketingu na ČZU.

Přednáška pro ČZU: Co je obsahový marketing a jak na něj? – Včeliště podcast 37

Tentokrát Josef Řezníček navštívil Českou zemědělskou univerzitu v Praze, kde studentům prozradil, co je to obsahový marketing a jak správně na něj, aby skutečně prodával a fungoval tak, jak má. Na příkladech z praxe Josef studentům ukázal, jak budování takové obsahové strategie vypadá, jak důležité je plánování, včetně ukázek person, nákupních cyklů a cílů, jak propagovat vytvořený obsah a jak ho měřit. To a další užitečné informace naleznete ve videu a zvukovém záznamu níže.

Přečíst celý článek
Back To Top