skip to Main Content

Rozdíly v tónu komunikace pro sociální sítě

V minulých článcích jsme pro vás připravili sérii textů týkajících se tónu komunikace, person a přesvědčivého copywritingu. Všechna témata nám v českých luzích a hájích přišla dost podceňovaná. Kvalitních zdrojů je zatím o tomto tématu málo. Dnešní článek bude tuto sérii rozšiřovat o pohled na tón komunikace na sociálních sítích, který se vám pokusíme blíže přiblížit.

Přečíst celý článek
srdce

Milujeme infografiky aneb 5 nejzajímavějších březnových infografik

Vítám vás u další nálože zajímavých infografik! Pokud máte infografiky rádi stejně jako my (a my je přímo milujeme 🙂 ), jistě jste už slyšeli o našich dvou stránkách, na kterých se jim plně věnujeme – jedná se o stránky českéinfografiky.cz a nejinfografiky.cz. Naleznete na nich spoustu infografik ze světa podnikání, politiky, sportu, technologií, vzdělání nebo třeba zdraví – pro bližší informace klikněte na zmíněné odkazy výše. Nyní již ale k přehledu 5 nejpovedenějších infografik, které byly na našich stránkách publikovány během minulého měsíce, března.

Přečíst celý článek

SEO audit stránek gemtech.eu

Podívejte se dnes v následujícím videu na časté chyby internetového obchodu, a to z hlediska optimalizace pro vyhledávače, z nichž některé máte možná na své webové stránce i vy. V tomto krátkém SEO auditu se podíváme na web gemtech.eu a povíme si v něm, jakých nedostatků se vyvarovat pro získání lepších výsledků při optimalizaci pro vyhledávače.

Přečíst celý článek

Shrnutí – 18 březnových příspěvků na blogu Včeliště

Jaro nám klepe na dveře a na náš blog to má pravděpodobně blahodárný účinek. Stále pro vás pravidelně píšeme články. A stále držíme vysokou laťku kvality. Posuďte sami březnovou úrodu osmnácti následujících šťavnatých kousků. Kromě našeho stálého tématu a korektorského okénka jsme si pro vás tentokrát přichystali dvě nabídky. Jednak hledáme další posilu do našeho včelího týmu a jednak jsme se rozhodli, že blog otevřeme případným zájemcům o kvalitní guest posting. Kvalitního obsahu totiž není nikdy dost. Přesvědčte se sami.

Přečíst celý článek

Jednoduchý trik, díky kterému bude váš web přesvědčivější

Snem každého online marketéra je tvořit co nejpřesvědčivější webové stránky. K tomu, abyste takové stránky tvořili, potřebujete mít znalosti. Naším cílem je vám podobné znalosti zprostředkovávat. Chceme vás přesvědčit, že online marketing nejsou žádná kouzla a že úspěch je v případě správných…

Přečíst celý článek
Back To Top