skip to Main Content
Pravidla zpětné vazby.

Zpětná vazba je (nejen) v online marketingu k nezaplacení. Jak na ni?

„Není to úplně ono.“ nebo „Představoval jsem si to jinak, ale konkrétní příklad nemám.“ Už jste někdy slyšeli tyto odpovědi? Nebo se v nich dokonce vidíte? Pokud spolupracujete s agenturou nebo freelancerem, je poskytnutí zpětné vazby nezbytností pro úspěšnou spolupráci. Mluvíme však o konstruktivních připomínkách či návrzích, ne o výrocích, které jsme zmínili hned v úvodu. Pokračujte ve čtení a dozvíte se, proč se kvalitní zpětné vazbě rozhodně nevyhýbat, jaké jsou její zásady a konkrétní příklady, jak na ni.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Terezou Kučerovou.

Pojďte se setkat s Holkou z digitálu, která ví, jak budovat značku

Tereza Kučerová neboli @holkazdigitalu se už v 17 letech přestěhovala z rodného Brna do Prahy. Přilákala ji sem možnost organizovat koncerty. Netrvalo to dlouho a získala svou první práci v marketingu. A tomu zcela propadla. Dnes je to 11 let, co se jí tenhle obor stal vším – a stále v něm nachází něco nového, co ji obohacuje a baví. Teď se s vámi rozhodla podělit o své zkušenosti z praxe. Dorazte za ní na Kafe a marketing, který se koná 20. června. Pozor, tentokrát se sejdeme v pražské kavárně Standard Cafe!

Přečíst celý článek
Zjistěte, kterých 9 chyb vám brání v efektivním obsahovém marketingu

9 chyb, které vám brání v dobrém obsahovém marketingu

Obsahový marketing je podobný ovocnému stromu. Chvíli trvá, než jej vypěstujete, o to sladší ale pak sklízíte plody. Správně nastavený obsahový marketing pomáhá budovat odbornou autoritu a dobré jméno, ve střednědobém horizontu dokáže navýšit návštěvnost webu i zisk.

Někdy ale stačí malý přešlap – a kýžené ovoce ne a ne dozrát.

Držíte se své obsahové strategie zuby nehty, výsledky se ale přesto neobjevují? Podívejte se, zda se nedopouštíte některé z následujících chyb!

Přečíst celý článek
Jak správně vytvořit persony.

Tvoříme persony pro obsahový marketing

Součástí úvodní fáze příprav obsahového marketingu by měla být i tvorba person. Persona v kontextu obsahového marketingu je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vhodným konzumentem našeho obsahu či vhodným zákazníkem našeho podnikání. Persony si můžeme představit jako profily lidí, pro které budeme náš obsah psát. Bližší definici tohoto marketingového pojmu si přečtěte v našem slovníku. V tomto článku se podíváme na to, proč je vytvoření person důležité, jak je vytvořit a s čím vám profily pomohou.

Přečíst celý článek
Back To Top