skip to Main Content
Kafe a marketing s Martinem Bazalou

Kafe a marketing s Martinem Bazalou o marketingových nástrojích RAYNET

Po půl roce jsme se opět sešli na dalším Kafi a marketingu, tentokrát v prostorech Impact Hubu K10. Hostem byl Martin Bazala, který stojí za projektem RAYNET. Martin se rozhovořil o tom, jak je důležitý osobní přístup při komunikaci s klienty – zkrátka najít společnou řeč. Teprve poté se z klientů mohou stát věrní zákazníci.

Přečíst celý článek
Záznam Kafe a marketingu s Petrou Plemlovou.

Kafe a marketing s Petrou Plemlovou o vyhodnocování marketingu e-shopu

Dalším hostem již tradiční akce Kafe a marketing tentokrát byla Petra Plemlová, zakladatelka e-shopů specializujících se na látky a oblečení pro děti unuodesign.cz a unuo.cz. Krátce představila své firmy i svou vizi a pak už se vrhla přímo do marketingu. S Pepou Řezníčkem, který večerem provázel, si povídala třeba o transakčních e-mailech a jak je důležité, aby tón komunikace prostupoval vším, co firma vypustí do světa, nebo o tom, jak vůbec plánovat a vyhodnocovat marketing e-shopu. Říká vám něco zkratka PNO a používáte ji, nebo patříte k většině, která svůj marketing nemá úplně „vychytaný“? Najděte si hodinu a pusťte si záznam na YouTube, případně audio verzi, pokud zrovna máte plné ruce práce.

Přečíst celý článek
Kafe a marketing s Petrou Dolejšovou.

Kafe a marketing s Petrou Dolejšovou o právní stránce marketingu

Na první Kafe a marketing tohoto roku dorazila Petra Dolejšová z advokátní kanceláře eLegal. Rozpovídala se o tom, jak firmě pomohl obsah, který se stal konkurenční výhodou – a to hlavně díky skvěle nastavenému tónu komunikace, jehož základem je lidský postoj v ne příliš (pro laiky) přístupném oboru. Řeč přišla i na GDPR nebo na to, jak se obhájit v prostředí, které je chráněno advokátním tajemstvím. Večerem provázel Josef Řezníček, který si na závěr pro Petru přichystal několik otázek, se kterými se v marketingu často setkává.

Přečíst celý článek
Věty, které neradi slyšíme od klientů.

10 vět, které neradi slyšíme od klientů – a co bychom si přáli slyšet

Agentury versus klienti. Dva rozdílné světy, které se mnohdy nechápou. Na vině je většinou nejasná komunikace na obou stranách. I proto jsem ve Včelišti požádala projektové manažery, obsahové stratégy, SEO specialisty, copywritery i grafiky a společně jsme sepsali 10 vět, které neradi slyšíme od klientů, a co bychom místo nich slyšeli raději.

Přečíst celý článek
Back To Top