9 chyb, které vám brání v dobrém obsahovém marketingu
Někdy ale stačí malý přešlap – a kýžené ovoce ne a ne dozrát.
Držíte se své obsahové strategie zuby nehty, výsledky se ale přesto neobjevují? Podívejte se, zda se nedopouštíte některé z následujících chyb!
Inspirujte se: velký seznam českých a slovenských firem, které dělají obsahový marketing
O výhodách, které přináší kvalitní obsah jako marketingový nástroj, jsme psali už mnohokrát. V dnešním článku vám ukážeme, jak to může vypadat v praxi. Vytvořili jsme přehled celkem 98 společností z České a Slovenské republiky, které úspěšně využívají obsahový marketing.…
Tvoříme persony pro obsahový marketing
Jak zaujmout zákazníky dřív než konkurence
Zaujmout potenciální zákazníky na internetu není snadné. Je to běh na dlouhou trať, při kterém musíte dobře znát nejen své produkty či služby, ale také chování své cílové skupiny na síti. Víte, že běžný internetový nákup prochází několika rozdílnými fázemi?…
Infografika jako marketingový nástroj – 10 nejúspěšnějších infografik na českém internetu a jak se jimi inspirovat
Víte, že infografiky jsou skvělým způsobem, jak nenásilně přimět zákazníky, aby rádi sdíleli váš obsah? Infografiky lze využít k propagaci i informování klientů hravou formou. Zapojte svou fantazii a vytvořte si grafiku, která bude potenciální zákazníky bavit a zapracuje ve…