skip to Main Content

Co udělat v internetovém marketingu, než začneme propagovat? – Podcast 20

Dnešní jubilejní 20. podcast se věnuje praktickým ukázkám, na co všechno se často zapomíná, když plánujete či děláte internetový marketing, a jak některá rozhodnutí na začátku mohou výrazně ovlivnit výsledky marketingu na internetu. Podcast je úzce provázaný s videem, proto doporučuji prohlédnout si ho spíše na videu, i když vše jsem se snažil popsat i slovně. 20. podcast jsem nahrál sám, ale absenci hosta plně nahradíme v podcastu nadcházejícím, který doufám vyjde na konci roku 2015.

Přečíst celý článek

Jak napsat skvělý text – Podcast 19

Vytvořit kvalitní, informačně hodnotný a zároveň čtivý text, to neznamená zasednout k počítači, chvíli psát, odevzdat a nechat si zaplatit. Samotné tvorbě textu, pokud má být užitečný, předchází příprava, kterou si mnozí zadavatelé neumí představit. Jde o práci, jež na první pohled není vidět. Na druhý pohled však ano. Bez pořádné přípravy totiž skvělý text nenapíšete.

Co všechno je potřeba si uvědomit a z jakých kroků se příprava k napsání úspěšného textu skládá, si řekneme v novém podcastu, tentokrát s copywriterkou Petrou Malou. Udělejte si pohodlí a vyslechněte si dobře míněné rady.

Přečíst celý článek
podcast1

Jak na infografiky – Podcast 18

Co je to  infografika a jak ji využít ve vašem podnikání? To se dozvíte v novém pocastu a videocastu od Včeliště.cz, tentokrát s grafičkou Aničkou Peckovou, která už vytvořila spoustu infografik. Podcast vám ukáže různé nápady na infografiky, které můžete převzít pro vlastní podnikání, řekne, jak můžete infografiku využít pro získání pozornosti a popíše proces, jak správně infografiku vytvořit. Pohodlně se posaďte a poslouchejte.

Přečíst celý článek

Návod, jak (ne)vyhodit peníze z okna za online marketing aneb nejčastější chyby klientů

Asi každému, kdo někdy objednával nějakou službu v online marketingu, se stalo, že nebyl s výsledkem spokojený. Problémem mohou být už samotné představy objednavatele, které jsou často zkreslené a mnohdy i nereálné. Na druhou stranu problémem může být i to, že dodavatel nezajistí dostatečně kvalitní službu.

Přečíst celý článek

Jak být lepším copywriterem? 10 praktických rad pro vás

Již nějakou tu dobu se věnujete „copywriterskému řemeslu“. Píšete nejrůznější druhy textů – od klasických PR článků, přes titulky, popisky, až po tiskové zprávy nebo příspěvky na blog. Zkrátka a jednoduše, u té „proklaté krabice“ sedíte více, než je zdrávo… Pokud ještě nemáte aktivní rezervaci pokoje v Opavě, Bohnicích, Kroměříži nebo dalším zařízení, do jehož útrob se můžete současným tempem dostat, pak zvolněte, zpomalte, zastavte a začtěte se do následujících řádků, kde vám prozradím 10 praktických rad, jak se stát ještě lepším copywriterem a zároveň se nezbláznit.

Přečíst celý článek
Back To Top