skip to Main Content
Výsledky obsahového marketingu

Výsledky obsahového marketingu – kdy je můžete očekávat?

Obsahový marketing je bezesporu časově náročný. Čas musíte investovat do samotné tvorby obsahu a určitou dobu také trvá, než se dostaví první výsledky. O to déle vám ale bude kvalitní obsah přinášet nové a nové zákazníky nebo kontakty. Zjistěte, kdy můžete očekávat první výsledky a jak je měřit.

Přečíst celý článek
Jak dělat minimální obsahový marketing efektivně?

Minimální obsahový marketing: s obsahem může začít úplně každý

Asi to tak znáte i ze života. Potkáte někoho s podobnými názory nebo zájmy. Najdete společná témata a strávíte spolu příjemný čas. Dozvíte se něco nového. Nemusí to být přímo láska – i z kamarádství se s tím člověkem zase rádi uvidíte. A potom zase. Postupně tak prohlubujete vztah.

Nějak podobně by měl v optimálním případě fungovat také dobře dělaný obsahový marketing.

Přečíst celý článek
Back To Top