skip to Main Content

Případová studie – WIKA Instrument Corporation, LP

V této případové studii si představíme společnost WIKA Instrument Corporation, LP, která díky obsahovému marketingu v letech 2011 až 2012 získala množství výrazných úspěchů. Prozradím vám například, že celkový meziroční nárůst návštěvníků se zvýšil díky promyšlené obsahové strategii o celých 32 %.

Přečíst celý článek

Proč je e-mail marketing důležitou součástí obsahové strategie

Obsahový marketing je moderní přístup k dlouhodobě efektivní propagaci vašich stránek na internetu. Není to pouze jednostranná metoda propagace. Součástí obsahového marketingu jsou i další formy internetové propagace. Nejvýznamnější z nich jsou marketing na sociálních sítích – sociální marketing a e-mail marketing. Aby byl váš obsahový marketing opravdu úspěšný, měli byste ovládat minimálně všechny tyto tři formy propagace.

Přečíst celý článek

Případová studie – jak pomohl obsahový marketing ShorTel Sky

Tímto článkem startujeme novou sérii článků o případových studiích. Co se v ní dozvíte? Rádi bychom vám postupně představili ty nejzajímavější případové studie, ve kterých figuruje obsahový marketing jako hlavní marketingový nástroj. Snažili jsme se vybrat takové případovky, díky kterým se dozvíte reálné výsledky podpořené jasnými čísly. Chceme, abyste i vy poznali na vlastní oči ohromnou sílu a potenciál obsahového marketingu. Pojďme se společně podrobněji podívat na první z nich.

Přečíst celý článek

7 otázek, které si musíte položit, pokud chcete dělat obsahový marketing skvěle

Obsahový marketing, tak jak ho prezentujeme my, není žádnou tajemnou technikou, která vám bezpracně přinese okamžité výsledky. Je tomu přesně naopak. V obsahovém marketingu jsou výsledky vidět pomalu a jejich úspěch je do velké míry závislý na vašem odhodlaní a vašich pravidelných činnostech.

V dnešním článku vám představím 7 nejdůležitějších otázek,  na které musíte bezpodmínečně znát odpověď, než vaši obsahovou strategii vypustíte do světa. Nebudu vás tedy dnes vůbec zdržovat a pojďme rovnou na věc.

Přečíst celý článek
Back To Top