skip to Main Content
Přednáška o obsahovém marketingu na ČZU.

Přednáška pro ČZU: Co je obsahový marketing a jak na něj? – Včeliště podcast 37

Tentokrát Josef Řezníček navštívil Českou zemědělskou univerzitu v Praze, kde studentům prozradil, co je to obsahový marketing a jak správně na něj, aby skutečně prodával a fungoval tak, jak má. Na příkladech z praxe Josef studentům ukázal, jak budování takové obsahové strategie vypadá, jak důležité je plánování, včetně ukázek person, nákupních cyklů a cílů, jak propagovat vytvořený obsah a jak ho měřit. To a další užitečné informace naleznete ve videu a zvukovém záznamu níže.

Přečíst celý článek
Jak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat?

Jak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat (přednáška z veletrhu Marketing Mix 2017) – Včeliště.cz podcast 36

V dnešním podcastu, který vznikl záznamem přednášky z veletrhu Marketing Mix 2017, vám Josef Řezníček prozradí, jak začít s obsahovým marketingem, který bude skutečně prodávat, a uvede také několik příkladů z praxe. Spolu s Josefem se podíváme dále na to, jak díky obsahu vhodnému pro různé nákupní fáze oslovit zákazníky dřív než konkurence, jak na zákazníka získat kontakt a jak s ním poté pracovat. Na závěr vám Josef řekne, jaké největší chyby se v praxi vyskytují a kolik času a peněz vás mohou stát.

Přečíst celý článek
Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

„Hledali jsme prostředek, jak se vyhnout ztrátovému konkurenčnímu boji.“ Jak obsahový marketing pomohl společnosti Carbounion?

Obsahový marketing s úspěchem využívá více a více českých společností. Jednou z takových je i skupina Carbounion, která českým domácnostem i velkoodběratelům dojednává dodávky plynu a elektřiny. S content marketingem soustavně pracuje od prosince 2016; od té doby organická návštěvnost jejich webu téměř 14krát vzrostla. 40,7 % obratu z webu generuje přímá návštěvnost – ta samotná vzrostla za poslední rok více než 15krát.

Přečíst celý článek
Back To Top