skip to Main Content

Měření obsahového marketingu: Jak poznáte, že vám funguje?

Obsahový marketing je dlouhodobějším způsobem propagace. Aby vám správně fungoval a přinášel očekávané výsledky, je potřeba ho průběžně vyhodnocovat pomocí předem naplánovaných měření. Jedině tak poznáte, které postupy se vám vyplácí a na kterých ještě bude potřeba zapracovat. Právě na…

Přečíst celý článek
Užitečné rady pro váš start-up.

Vydali jsme rozsáhlý návod nejen pro start-upy: Naučte se efektivně tvořit obsah

Rozjíždíte zajímavý projekt a chcete ho dostat mezi lidi? Toužíte trumfnout konkurenci a získat výhody, které vám mnohonásobně zvýší obrat? Získejte nové zákazníky pomocí obsahového marketingu. Připravili jsme pro vás užitečný návod, díky kterému pro vás content marketing bude hračka!…

Přečíst celý článek
Zjistěte, kterých 9 chyb vám brání v efektivním obsahovém marketingu

9 chyb, které vám brání v dobrém obsahovém marketingu

Obsahový marketing je podobný ovocnému stromu. Chvíli trvá, než jej vypěstujete, o to sladší ale pak sklízíte plody. Správně nastavený obsahový marketing pomáhá budovat odbornou autoritu a dobré jméno, ve střednědobém horizontu dokáže navýšit návštěvnost webu i zisk.

Někdy ale stačí malý přešlap – a kýžené ovoce ne a ne dozrát.

Držíte se své obsahové strategie zuby nehty, výsledky se ale přesto neobjevují? Podívejte se, zda se nedopouštíte některé z následujících chyb!

Přečíst celý článek
Video, nebo e-mailing? Který druh obsahu je vhodný pro váš web?

Článek, video nebo e-mailing: Který druh obsahu se hodí pro váš projekt?

Obsahový neboli content marketing nabírá v posledních letech na popularitě i v našich končinách. Důvody jsou nasnadě: pravidelné publikování kvalitního obsahu zvyšuje autoritu značky, pomáhá budovat odborné renomé a zvyšuje návštěvnost webových stránek – a v konečném důsledku i zisk.

Přečíst celý článek
Jak dělat minimální obsahový marketing efektivně?

Minimální obsahový marketing: s obsahem může začít úplně každý

Asi to tak znáte i ze života. Potkáte někoho s podobnými názory nebo zájmy. Najdete společná témata a strávíte spolu příjemný čas. Dozvíte se něco nového. Nemusí to být přímo láska – i z kamarádství se s tím člověkem zase rádi uvidíte. A potom zase. Postupně tak prohlubujete vztah.

Nějak podobně by měl v optimálním případě fungovat také dobře dělaný obsahový marketing.

Přečíst celý článek
Back To Top