skip to Main Content
Jak najít práci v online marketingu.

Jak nastartovat kariéru ve vodách online marketingu

Online marketing je jako moře plné ryb. A pokud se chcete stát žralokem právě vy, musíte na sobě tvrdě pracovat. Málokterý obor prochází tolika změnami a tak rychle jako právě online marketing. V tomto článku vám poradíme, jak se v oblasti online marketingu zdokonalit a kde můžete jako freelancer nebo markeťák ve firmě čerpat hodnotné informace, abyste se mezi tvrdou konkurencí neztratili.

Přečíst celý článek
Přednáška o obsahovém marketingu na ČZU.

Přednáška pro ČZU: Co je obsahový marketing a jak na něj? – Včeliště podcast 37

Tentokrát Josef Řezníček navštívil Českou zemědělskou univerzitu v Praze, kde studentům prozradil, co je to obsahový marketing a jak správně na něj, aby skutečně prodával a fungoval tak, jak má. Na příkladech z praxe Josef studentům ukázal, jak budování takové obsahové strategie vypadá, jak důležité je plánování, včetně ukázek person, nákupních cyklů a cílů, jak propagovat vytvořený obsah a jak ho měřit. To a další užitečné informace naleznete ve videu a zvukovém záznamu níže.

Přečíst celý článek
Dan Višňák: Většina e-shopů vytváří marketing vzhůru nohama

Dan Višňák: Většina e-shopů vytváří marketing vzhůru nohama

Vlastníte e-shop? A zamysleli jste se někdy nad základní otázkou „Co je marketing vašeho e-shopu, jaké vám přináší výsledky a kolik vás to ročně stojí peněz?“ Většina e-shopů počítá do svého marketingu hlavně různé formy placené reklamy jako jsou PPC kampaně anebo těžce placené pozice ve zbožových vyhledávačích. Zajímali jste se ale někdy, co vidí zákazník během prvních dvou až tří vteřin po kliknutí na reklamu? A když během této doby nevypne okno prohlížeče a nejde hledat jinam, co se dozví z popisku jakéhokoli produktu na vašem e-shopu? Zůstane na vašem webu? A za jak dlouho mu odpovíte, když vám zavolá nebo pošle e-mail s dotazem na produkt?

Přečíst celý článek
obsahový marketing

Jak začít s internetovým marketingem: přehled základních nástrojů a důležitých informačních zdrojů

Dát o sobě vědět, být vidět a prosadit se, to jsou v dnešní době zásadní předpoklady úspěšného podnikání v online prostředí. Klíčem k tomu je internetový marketing. Pokud vás zaujal, ale nejste si jisti, jak s ním začít, pak přesně pro vás jsme připravili…

Přečíst celý článek
Back To Top