Jednotlivé druhy tónu komunikace
Využití person v analýze klíčových slov v praxi
Ukázka rozdílného tónu komunikace v praxi
Tento článek vám ukáže, jak tón komunikace vypadá v praxi. Měl by vám být inspirací, abyste se nad vaším vlastním tónem komunikace sami zamysleli a třeba ho i upravili tak, aby více vyhovoval vaší cílové skupině.
Využití person při analýze klíčových slov
Bez rozsáhlé klasické analýzy klíčových slov, jako by ani nemělo smysl většinu internetových projektů začínat. Návštěvnost z vyhledávačů je totiž vysoce relevantní a kvalitní, a proto se o ni všichni doslova „perou“. Dnešní článek využijí především ti z vás, kteří analýzu klíčových slov už znají. Pokud jste náš článek z loňského roku nečetli, doporučujeme vám tak učinit teď.
Persony a jejich využití v různých formách online marketingu
Persony jsou vymyšlené příklady osob, které vám lépe pomohou pochopit a následně oslovit vaše reálné zákazníky. Persony reprezentují komplexní zhmotnění informací, které byste si jinak těžko představovali v širších souvislostech. Díky personám se vám postupně bude dařit produkt/službu vytvářet tak, aby byl(a) více „šitý(á)…