skip to Main Content
Jak na Business Manager

Jak založit Business Manager a proč je dobré ho používat

Ať se nám to líbí, nebo ne, Facebook je pro firmy jedním z nejvýznamnějších nástrojů propagace. Jeho možnosti a potenciál jsou aktuálně v porovnání s ostatními sociálními sítěmi opravdu nezanedbatelné. Facebook má navíc pod palcem i Instagram, Messenger nebo WhatsApp. Pokud to tedy s propagací vlastní značky myslíte opravdu vážně, chybět byste tam rozhodně neměli. 

Přečíst celý článek
Jak na remarketing na Facebooku

Jak na remarketing na Facebooku?

Obecně se dá říct, že lidé, kteří vaši značku znají, se lépe přesvědčují k nákupu či jiné interakci. Pokud u vás dokonce už někdy nakoupili, platí to hned dvojnásob. Proto je remarketing zlatým grálem většiny marketérů. Kdo s ním nepracuje, připravuje se o cenné – a poměrně snadno získané konverze. V tomto článku se tak zaměříme právě na remarketing a na to, jak ho budovat i využívat.

Přečíst celý článek
Záznam Kafe a marketingu s Petrou Plemlovou.

Kafe a marketing s Petrou Plemlovou o vyhodnocování marketingu e-shopu

Dalším hostem již tradiční akce Kafe a marketing tentokrát byla Petra Plemlová, zakladatelka e-shopů specializujících se na látky a oblečení pro děti unuodesign.cz a unuo.cz. Krátce představila své firmy i svou vizi a pak už se vrhla přímo do marketingu. S Pepou Řezníčkem, který večerem provázel, si povídala třeba o transakčních e-mailech a jak je důležité, aby tón komunikace prostupoval vším, co firma vypustí do světa, nebo o tom, jak vůbec plánovat a vyhodnocovat marketing e-shopu. Říká vám něco zkratka PNO a používáte ji, nebo patříte k většině, která svůj marketing nemá úplně „vychytaný“? Najděte si hodinu a pusťte si záznam na YouTube, případně audio verzi, pokud zrovna máte plné ruce práce.

Přečíst celý článek
Jak vyhodnocovat reklamy na Facebooku.

Jak vyhodnocovat reklamy na FB?

Tvořit na Facebooku kvalitní reklamy je důležitá součást propagace. Neméně důležité je však i správné vyhodnocování reklam. Slůvko správné je zde přitom opravdu klíčové. Ne každá reklama s tisíci prokliky je úspěšná – a naopak. Dnes se tedy podíváme alespoň na pár základních tipů, jak a proč reklamu správně vyhodnocovat.

Přečíst celý článek
Včeliště v roce 2019.

Jak to Včelišti bzučelo v roce 2019

Stejně jako jsou pilné skutečné včelky, oplývaly v roce 2019 pracovitostí i ty lidské, které pracují pro Včeliště. Náš tým spolu dokázal perfektně spolupracovat na dálku a bezvadně jsme si užili i několik společných chvil při setkáních. Abychom se s vámi mohli podělit o to, co už loňskému roku nikdy neodpářeme, dali jsme dohromady jakousi bilanci.

Přečíst celý článek
Back To Top