skip to Main Content
Jak působit na Facebooku, aby si vás fanoušci oblíbili?

Co dělat a nedělat na Facebooku, aby vás fanoušci milovali

Všichni chceme, aby naše příspěvky lidé komentovali a sdíleli. A to z mnohem praktičtějších důvodů než z těch, že post s pár lajky vypadá trapně. FB algoritmus postupně snižuje přirozený dosah běžných příspěvků, ale pokud se zadaří a váš post získá vysokou míru zaujetí, zobrazí se také většímu počtu lidí. Nejdřív si ale musíte vytvořit své publikum, které vás bezmezně miluje a sleduje každé vaše… Dobře, nebudeme to přehánět. :)

Přečíst celý článek
Jaké změny přinesl rok 2017 na Facebooku?

Shrnutí: Co nového přinesl FB v roce 2017?

Facebook se neustále vyvíjí, aby uspokojil své fanoušky i zákazníky. Změny algoritmů, podle kterých se na vaší zdi zobrazují příspěvky přátel a „zalajkovaných“ stránek, se mění tak rychle, že pravidelné přizpůsobování novinkám se stalo pro správce sítí denním chlebem. Jaké byly ty největší změny, které ovlivnily marketing na Facebooku v roce 2017?

Přečíst celý článek
Chcete zaujmout velké množství potenciálních zákazníků? Zkuste to pomocí gifů.

Jak vytvořit gif z obrázků nebo z videa: Jednoduchý návod krok po kroku

Pokud nejste na internetu zrovna nováčci, určitě vás fenomén gifů neminul. Tento „hýbající se obrázek“ plní nejen zábavnou funkci, ale hlavně tu sociální. Snadno se totiž šíří napříč internetem a může vám získat spoustu lajků. Vytvořit vlastní gif je snadné. Poradíme vám, jak na to.

Přečíst celý článek
Back To Top