Logo Včeliště
DomůBlogPodcasty a videaZaujalo nás ve Včelišti ze světa marketingu (1. díl)
Muž s brýlemi sedící před knihovnou, podcast o marketingových novinkách

Zaujalo nás ve Včelišti ze světa marketingu (1. díl)

Připravili jsme pro vás nový formát videí, ve kterých vám představíme aktuální informace ze světa marketingu. Získáte přehled o nejnovějších trendech, technologiích a postupech. Těšíme se, že naše nová videa pro vás budou cenným zdrojem infomací a inspirace.

V prvním díle se můžete těšit na následující témata:

  • Prioritizace e-mailů
  • Automatický import z Google Ads do Skliku
  • Plánování publikace na Instagramu
  • Novinky v Google Analytics 4
  • Ecomail novinky
  • Případová studie Unuo e-mailing

Pokud se o novinkách ze světa marketingu chcete dozvědět víc, pusťte si celý záznam. 

Poslechněte si podcast

Podcast si můžete stáhnout zde.

Minulé díly podcastů si prohlédněte zde.

Pusťte si podcast a odebírejte kanál na Apple Podcasts

Náš Apple Podcasts kanál najdete zde, budeme rádi, když ho budete odebírat.

Pusťte si video o novinkách i s obrazem

Nestačí vám podcast jen slyšet, ale chcete ho i vidět? Pusťte si jej se vším všudy. Děkujeme vám za přízeň a těšíme se na vás u dalšího dílu.

Míša se věnuje především copywritingu a SEO. Historicky se do týmu dostala díky stáži a prošla si tak všemi oblastmi marketingu.

Aby vám už neutekla žádná marketingová novinka

Přihlaste se k odběru aktualit a užitečných rad a tipů z online marketingu od specialistů ze Včeliště.
Newsletter

Další příspěvky

Tablet s e-mailovou schránkou a upozorněním na nové zprávy
25. 11. 2025
Umělá inteligence nám v e-mailingu dokáže hodně usnadnit práci, zároveň nám však trochu hází […]
Přečíst článek
Notebook na stole s ikonami e-mailů, šálek kávy a smartphone, symbolizující e-mail marketing.
18. 11. 2025
SmartEmailing patří spolu s Ecomailem mezi nejznámější a nejpoužívanější české nástroje pro e-mail marketing. Oba […]
Přečíst článek
Laptop s grafickým zobrazením PPC kampaně a rukou ukazující na obrazovku.
5. 11. 2025
Lidé, kteří už vaši značku znají, se dají mnohem snadněji přesvědčit k nákupu či jiné […]
Přečíst článek

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Žádný komentář k zobrazení